י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השנאה עברה כל גבול

דרמה: המגיש לעג לנתניהו והושעה מעבודתו

שנאת התקשורת לראש הממשלה היתה עובדה קיימת מאז ומעולם, כעת יש גם הוכחות לכך בפומבי. מגיש בכיר בתאגיד השידור הציבורי, הושעה מהגשת תוכניתו הקבועה מידי ערב בערוץ 'כאן11', לאחר שלעג בשידור חי לבנימין נתניהו ורעייתו

דרמה: המגיש לעג לנתניהו והושעה מעבודתו
המגיש דב גילהר בתוכניתו צילום: צילומסך משידורי כאן 11

מגיש התכנית 'ערב ערב' ב'כאן11', דב גילהר הושעה מתפקידו, לאחר שלעג לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך תוכניתו לעיני הצופים.

באולפן התארח הפרשן מוטי גילת שדיווח על ידיעה שעסקה בראש הממשלה נתניהו ובקשת המימון להוצאותיו המשפטיות בעניינו, ועל כך שנתניהו יאלץ לממן את ההוצאות בעצמו. גילהר סיכם והגיב "טוב, זה יעלה הרבה כסף אבל משפחת נתניהו, שלא רצתה בכך, תיאלץ לשאת בהוצאות" ודרש ממוטי גילת להדגים לצופים, כיצד נראית פעולה של הוצאת כסף מהארנק, ברוח משעשעת ומלגלגת שעברה את הטעם הטוב.

לאחר שמוטי גילת הדגים בציניות, איך שולחים את היד לכיס, שולפים את הארנק ומוציאים ממנו מזומנים או אשראי, הוא עקץ את בני הזוג על כך שאין להם אשראי, כך על פי עדותה של הגב' שרה נתניהו ואמר, "לנתניהו כנראה אין בכלל כיסים כדי לשלוף מהם את הארנק".

לאחר שהבינו בערוץ את חומרת הקטע שהתנוסס בחשבון הרשמי שלהם בטוויטר, הם הסירו אותו מהרשת. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב וצייץ בטוויטר: "'כאן' מחקו את הסרטון, אחרי שכתבתי להם תגובה: כולנו נשמח שתלמדו אתם להכניס את היד לכיס שלכם ולא לגזול מיליארד שקל בשנה ממשלם המסים על הביזיון הזה".

גם עיתונאים וגולשים שונים שצפו בתוכנית, הזדעזעו לאן התדרדרו אנשי תקשורת שאינם מסתירים את שנאתם לראש הממשלה, כך למשל צייץ העיתונאי עידן יוסף מאתר 'news1', "זה לא עוד דיווח חדשותי. גם לא פרשנות משפטית או פוליטית מחכימה. הלעג הצרוף לראש הממשלה נתניהו הגיע לתת-רמה. כך נראית תחתית החבית של תאגיד השידור הציבורי".

כאמור, בתאגיד השידור הציבורי לא הסתפקו בהסרת התיעוד מהרשת והשעו את המגיש הבכיר מההגשה בטלוויזיה, אך ככל הנראה ימשיך לשדר בתחנת הרדיו של התאגיד - רשת ב'. 

"מדובר בקטע מיותר נטול ערך עיתונאי, שלא עומד בסטנדרטים המקצועיים של חטיבת החדשות", נמסר מ'התאגיד'. לעומת זאת המגיש דב גילהר לא הגיב עד כה לצעדים שננקטו נגדו וגם לא הביע התנצלות על המחזה המביש.

יצוין כי התוכנית המלאה העולה מידי יום לחשבון היוטיוב של 'כאן חדשות', הועלתה שלשום כשהיא ערוכה וחתוכה - ללא אותו קטע לעגני.

דב גילהר השעיה תאגיד השידור כאן11 מוטי גילת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד