י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

הודה בתקיפה אכזרית של ילד בן 9 וחשוד בתקיפת ילדים בחיידר

מחריד: צעיר חרדי בן 24 הודה כי פגע קשות במשך כשנתיים בגיסו מאז היה בן חמש, וכעת הוא חשוד גם בביצוע מעשים מזעזעים בילדים הלומדים בתלמוד תורה בו שימש מחנך

הודה בתקיפה אכזרית של ילד בן 9 וחשוד בתקיפת ילדים בחיידר
חשוד חרדי בבית המשפט צילום: פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: לפני כשנה התקבל דיווח במרכז ההגנה (בית לין), כי ילד בן 9 נפגע באופן חמור, מספר רב של פעמים על ידי גיסו. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי מהמידע שקיים בידי המשטרה, החשוד הודה בפגיעה בגיסו ואף ביקש לקבל טיפול. בעקבות הדיווח הזה, רשויות הרווחה ביצעו ועדת פטור, ובהמשך לכך אישרו פטור תחילה - עד שהגיעה התלונה השבוע.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד בביצוע המעשים החמורים שימש כמלמד בחיידר עד לפני כשנה, אז הודיע במפתיע מיוזמתו על נטישת תפקידו בתלמוד תורה.

שלשום, ביום שני, התקבל דיווח מתלמוד התורה בו עבד החשוד - לרשויות הרווחה, מידע שעבר מיידית למשטרה, כי הוא ביצע מעשים חמורים בתלמידים שלמדו במוסד. בעקבות כך, אתמול (שלישי) בשעה 13:00 עוכב החשוד ונחקר. הלה הודה כי תקף ופגע בגיס שלו בן ה-9, מאז שהיה בן 5 וחצי במשך כשנתיים, עד לפני כשנה וחצי. עם זאת, הוא הכחיש כי תקף ילדים בתלמוד התורה בו עבד.

בחקירתו, כך עולה מהודאתו בפני החוקרים, מדובר על בין 15-20 מקרים של פגיעה מחרידה בגיסו. עקב המסוכנות הרבה שנשקפת מהמעשים שהוא הודה בהם, החשוד נעצר והבוקר (רביעי) הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

"המשיב פנה מיוזמתו לרווחה וביקש לקבל טיפול, ביקש לקבל עזרה. בעצם חשף, סיפר הכל, בלי יוצא מן הכלל, מבלי להסתיר דברים", אמר פרקליטו עו"ד תומר זנאשווילי. לדבריו, אחרי שלא קיבל מענה טיפולי הולם מהרווחה, עשה פעולות באופן עצמאי, זאת בכדי לקבל טיפול. "הוא חיפש מקום טיפול, חיפש מטפל, הוא אכן מצא, מצא מטפל, מצא מקום טיפול, כיום המשיב מטופל", ציינה עורכת הדין.

כאמור, כאשר החשוד זומן לחקירה, הוא הגיע ושיתף פעולה, לקח אחריות מלאה על המקרה של הגיס, "לא הסתיר שום דבר. סיפר בגילוי לב על כל מה שאירע לפני מספר שנים". עורך דינו הוסיף כי הוא פנה מיוזמתו לחמו באמצעות צד שלישי וסיפר הכל. לדברי עורך הדין, דברים אלה "ללא ספק מצביעים על כך כי רמת המסוכנות הנשקפת מהמשיב היא נמוכה מאוד אם בכלל" וביקש לשחררו לחלופת מעצר.

לגבי הדיווח שהועבר מהרווחה, אמר הפרקליט כי כפי שזה נראה כעת, "אין ראיה ממשית שקושרת את המשיב הזה לאותה תלונה שהתקבלה. זו תלונה שלא יודעים עליה כלום" אמר עורך הדין.

השופט אלעזר ביאלין אמר כי התשתית הראייתית שהונחה בפניו מבססת חשד סביר לפגיעה שספג הילד. בנוסף הדגיש השופט, עולה חשד סביר ראשוני בנוגע לפגיעות בילדים נוספים. "אני סבור שקיימת עילת מעצר של מסוכנות" אמר ביאלין והאריך את מעצרו, עד ליום ראשון בשבוע הבא.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.

מעשים חמורים תקיפה חיידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד