י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פונה לבית חולים והגיש תלונה

נחצה קו: בנו של ראש הישיבה הוכה קשות

באחת הישיבות בירושלים נחצה קו אדום: תלמיד הכה נמרצות את בנו של ראש הישיבה המכהן בתפקיד בכיר בישיבה • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים המזעזעים על הדרמה שהתחוללה בישיבה

נחצה קו: בנו של ראש הישיבה הוכה קשות
בחור ישיבה חרדי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

באחת הישיבות החשובות בירושלים נחצה הבוקר קו אדום, בעת שאחד מתלמידי הישיבה הכה במכות נמרצות את בנו של ראש הישיבה המכהן בפועל בתפקיד זה בישיבה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבוקר (רביעי) בנו של ראש ישיבה ידועה בירושלים (השם המלא שמור במערכת) ניגש לאחד מבחורי הישיבה במטרה להעיר לו על רמתו הרוחנית והתנהגותו בתקופה האחרונה. בשיחה עמו הוא אף הודיע לו על כך שלקראת זמן הלימודים הבא הוא ייאלץ לחפש מקום אחר. בתגובה, אותו בחור החל לצעוק על ראש הישיבה וענה לו כי הוא לא יקבע איך צריך להתנהג.

תוך כדי הדברים, החל הבחור להכות את בנו של ראש הישיבה במכות נמרצות, הוא נפל על הרצפה וספג חבלה בראשו וזאת לעיני בחורים רבים שצפו במחזה ועמדו מנגד.

בסיום התקרית, הוחלט על פינויו לבית החולים 'שערי צדק' בבירה לצורך סדרת בדיקות, במטרה לבחון האם הפגיעה שפסג בראשו הינה שטחית בלבד או שחלילה, נגרם נזק גדול יותר.

"בחסדי שמים", אומר בחור מהישיבה ל'בחדרי חרדים', "הרב לא נזקק לתפרים. מיד לאחר סדרת הבדיקות הוא פנה לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה כנגד אותו בחור".

כל מי שנחשף למקרה מביע זעזוע מחצית הקו האדום והאלימות המסוכנת. לדברי אנשי חינוך, "אם משגיח או ראש ישיבה לא יכולים להעיר לבחור - איזה תפקיד הם ממלאים בישיבה?". 

אנו ב'בחדרי חרדים' נמשיך לעקוב ולעדכן במידת הצורך.

ישיבה מכות ירושלים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד