י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למה חשוב מספר חיוג מקוצר לעסק?

מנהלי שיווק ומכירות מספר חיוג מקוצר מבית כוכבית המותג יגרום ללקוח לזכור להתקשר אליכם

למה חשוב מספר חיוג מקוצר לעסק?
חיוג מקוצר צילום: pixsabay

תחשבו על כמה אנשים פונים עם הלקוחות שלכם עד שהם עושים שיחת טלפון שהם ממש רוצים וחייבים לעשות: פרסומות בטלוויזיה ברדיו, שלטי פרסום מעל כל רמזור ובצד כל אוטובוס, באינטרנט, בגוגל ובפייסבוק ואפילו בתיבות המייל הפרטית והעסקית ובאפליקציות בשימוש יום יומי במכשיר הנייד.

קרדיט: pixabay.

שכחנו מישהו או משהו? תחשבו כמה זה מבלבל. אז לך תזכור מספר טלפון של מישהו...

אז איך נותנים יתרון תחרותי בכל הרעש ובונים זכירות? איך מבדלים את השירות ומספקים שונות? איך מייצרים אצל הלקוחות והספקים של בית העסק בולטות?

התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם: מספר כוכבית מבית כוכבית המותג, החברה המובילה בענף התקשורת בחיוג מקוצר בעזרת כוכבית.

מנהלי שיווק ומכירות, להיות ייחודי זה אחד מעמודי התווך של כל ההליך השיווקי מכירתי. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת כוכבית המותג.

כוכבית המותג מזמינה אתכם להיכנס למועדון הממותג והאיכותי של עסקים בעלי מספר כוכבית, המעביר לחיוג מקוצר וזכיר במחיר ללא תחרות.

בין לקוחותינו: אשת טורס, לאן – משרד כרטיסים, קלאב הוטל, בנק ירושלים, הבנק הבינלאומי, נטלי, סופר פארם, המכללה למנהל, אלטמן רוקחות טבעית ועוד בנקים, קבלנים וגופי תקשורת.

עסקים גדולים ומובילים בעזרת מספר חיוג מקוצר הכולל כוכבית:

  • נותנים יתרון תחרותי בכל הרעש ובונים זכירות
  • מבדלים את השירות ומספקים שונות
  • מייצרים אצל הלקוחות והספקים של בית העסק בולטות

בינינו, אין תחום שבו כוכבית המותג לא יכולה לשפר את התקשורת מול הלקוחות והספקים!

ועוד כמה כוחות סוס שיתנו עוד דחיפה קדימה למנוע השיווקי שלכם:

  • קיצור זמן ושיפור האפקטיביות– בואו נודה שמפלס הסבלנות של הלקוחות ממשיך לרדת. מספר מקוצר של כוכבית המותג, גורם באופן מובהק ללקוחות ליצור יותר אינטראקציות עם המספר המקוצר שלכם, כלומר עם בית העסק שלכם.

  • אי של יציבות– בעולם המשתנה והדינמי בו מספר הטלפון יכול להשתנות מספק לספק בהתאם לרמת החיסכון והשירות אותו הוא מעניק לבית העסק מספק מספר כוכבית בחיוג מקוצר, אי של יציבות, בפונקציית יצירת הקשר הטלפוני עם בית העסק, כי מספר מקוצר של כוכבית המותג, יכול ללכת אתכם כמעט לכל מקום ולכל מערכת חיוג בלי לעצור את שטף הפניות והלידים ובלי צורך לעדכן את הלקוחות במיילים ובהודעות טקסט, פעולה שעולה הרבה כסף ומייצרת המון "רעש" במערכת.
  • מערך הדיווח של כוכבית המותג– מעקב צמוד בעזרת שם משתמש וסיסמה לאחורי הקלעים של מספר הכוכבית לעסק. כך אפשר למדוד שימוש במספר, בשעות הפעילות, במקורות הפניה ועוד. תכונה זו יעילה במיוחד בכימות ומדידה של הצלחה במהלך שיווקי או השקות שירותים ומוצרים.

 השאירו פרטים כאן ונציג של כוכבית המותג יחזור לשדרג אתכם.

טלפון שיחת טלפון חיוג עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד