י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מצפים לישועה: שעות אחרונות לזכות בברכת מרן שר התורה

שעות אחרונות לזכות בברכה חסרת תקדים מרשכבה"ג רב חיים קנייבסקי שליט"א – להתארס עד ראש השנה תש"פ

מצפים לישועה: שעות אחרונות לזכות בברכת מרן שר התורה
הגר"ח תורם לקופת העיר צילום: קופת העיר

אם את מחכה כבר שנים להתארס כמו כל חברותייך, אם ביתך הולכת לה לעבודה כל יום וחוזרת לחדר שינה שלה מהילדות, אם בנך לומד בישיבה אך משתוקק להקים בית משלו... את הברכה חסרת התקדים הזאת של מרן שר התורה אתם חייבים לעצמכם.

השנה, לראשונה בהיסטוריה, מרן שר התורה רב חיים קנייבסקי שליט"א בברכה חסרת תקדים שכל מי שיתרום 470 ₪ לכלות יתומות שמו יוכנס למעמד התרת קללות ותפילה בעמוקה ביום ההילולא - יתארס עד ראש השנה תש"פ

למסירת שמות לחצו כאן>>>

היום זה ההזדמנות האחרונה לזכות בברכתו חסרת התקדים של מרן רב חיים קנייבסקי שליט"א להתארס עד ראש השנה תש"פ! הזדמנות אחרונה להכניס את שמך למעמד התרת הקללות בעמוקה ביום ההילולא תשע"ט - רק 24 שעות נותרו – אל תפספס.

לראשונה, יערוך מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א עבור תורמי קופת העיר מעמד 'התרת קללות' בעמוקה, ביום ההילולא. סדר המעמד יהיה כפי שערך אותו מרן הגר"י אדלשטיין זיע"א, סדר התפילה כמו שנהג לעשות, הכוונות, הייחודים, ותפילות על פי מה שהורה, ופרק קי"ט, המכיל את אותיות שמותיהם של כל המבקשים ישועה.

מרן שר התורה מתפלל על תורמי קופת העיר • קרדיט: קופת העיר

למסירת שמות לחצו כאן>>>

כל מי שיתרום סכום של 470 ש"ח עבור כלות יתומות יזכה להבטחתו הנדירה של מרן שר התורה ויוכל להעביר את שמו למעמד התרת קללות ותפילה בעמוקה ביום ההילולא.
קודם כל יגרשו את מלאכי החבלה, לאחר מכן יתירו את הקללות והנידויים, וירחיקו את הכעסים והקפידות, ואז – בהתרגשות כבירה, יחל מעמד התפילה...

שני החלקים, גם מעמד התרת הקללות, וגם סדר התפילה למבקשי ישועה – שניהם על פי המתכונת המיוחדת והכוח המיוחד שקיבל מאביו מרן הגר"י אדלשטיין זיע"א, והחיבור שלהם למקום המסוגל, ביום המסוגל, ברוב עם, בדחילו וברחימו – יקרה הפעם לראשונה, ואין ספק שהכוח העצום הזה יביא ישועות עצומות.

הכינו את הבגדים, הערכו לעוגות ולמטעמים. הישועה שלכם במרחק נגיעה - אתם חייבים את זה לעצמכם! שעות אחרונות נותרו והזמן הנותר הולך ואוזל... אל תפספס את ההזדמנות הזו לזכות להתארס עד ראש השנה תש"פ.

למסירת שמות לחצו כאן>>>

שר התורה קופת העיר ברכות זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד