ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הבחירות כבר לא יבוטלו?

גנץ סתם את הגולל והכריז: אין דרך חזרה

במסיבת עיתונאים שכינס, סתם בני גנץ את הגולל על היתכנותו של מהלך לביטול פיזורה של הכנסת העשרים ואחת והאשים: "נתניהו חיסל את האופציה להקים ממשלה שתפעל למען אזרחי ישראל ושלח את שנת 2019 לאבדון כלכלי, חברתי ושלטוני"

גנץ סתם את הגולל והכריז: אין דרך חזרה
גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בצל המאמצים להוביל לביטול פיזור הכנסת, יו"ר כחול לבן, בני גנץ כינס מסיבת העיתונאים וסתם את הגולל להיתכנות של מהלך כזה תוך שהאשים את נתניהו במצב שנוצר.

לטענת גנץ, "נתניהו שוב מוליך שולל את אזרחי ישראל. במשך שישה שבועות נתניהו נכשל בהקמת ממשלה-נתניהו איבד את זה".

"משלא הצליח להרכיב ממשלה הוא הוא פעל בכל כוחו, הצביע באופן אישי בעד פיזור הכנסת והוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות מיותרת ויקרה יחד עם סיעת הליכוד, ויחד עם מפלגות נוספות", אמר גנץ.

עוד אמר יו"ר כחול לבן, "אם נתניהו לא היה מדרדר את המדינה לבחירות, נשיא המדינה היה מטיל עליי את האחריות להקים ממשלה- והייתי מצליח. נתניהו יודע את זה, וכל המערכת הפוליטית מבינה את זה".

"בפיזור הכנסת ובהקדמת הבחירות נתניהו חיסל את האופציה להקים ממשלה שתפעל למען אזרחי ישראל ושלח את שנת 2019 לאבדון כלכלי, חברתי ושלטוני. הוא לחץ על כפתור פיזור הכנסת ואין דרך חזרה. נתניהו, רואה סקרים- וממציא שקרים וספינים", האשים גנץ.

"אני כאן כדי להזכיר לו- לא ניתן להזדכות על האחריות! נתניהו כפה את המציאות הזו, והוא לא יכול לנסות להעביר את האשמה לאחרים או לעשות שימוש ציני במוסד יו"ר הכנסת", ציין.

 

בני גנץ מפלגת כחול לבן ממשלת אחדות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד