י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נגעלתי מ'קדימה' ומהחרדים • טורו של עזריאל שטיינר

הפעילים אמרו בליבם: "תודה לכם על הארגזים. השחורים עשו את שלהם - כעת יילכו הביתה" • הבעיה הגדולה יותר היא אישיותה החצויה של מפלגת 'קדימה' שנולדה בחטא

נגעלתי מ'קדימה' ומהחרדים • טורו של עזריאל שטיינר



גֹּעַל - בחילה, הרגשה לא נעימה ממשהו או ממישהו, תחושה שמרגישים כשמישהו או משהו דוחה מאוד (עפ"י מילון רב-מילים).

גועל - זהו התחושה שחש כל מי שצפה במסיבות הניצחון של מפלגת קדימה בלילה שבין שלישי לרביעי – וראה את החרדים מבקשים לחגוג ולהיבלע בין מאות החוגגים והחוגגות.

התחושה הזו, כך היה הרושם, היתה נחלתם לא רק של החרדים הצופים בהם מבחוץ, אלא גם לא פחות של החילונים בהם הם מנסים להיטמע ולהתערב.

"נכון!", אמרו בליבם הפעילים של מפלגת קדימה, אלו שגירשו בפתקיהם את ליבני והשליכוה כמעט במקלות מכל המדרגות של בית המפלגה ברח' גיסין שבפתח תקוה. "תודה לכם החרדים על הסיוע בביצוע המהפך לו ייחלנו כל-כך! אבל לא עוד. מעתה אין חלקינו עמכם. השחורים עשו את שלהם – השחורים יכולים ללכת הביתה".

אין הכוונה בשורות אלו לשכירי החרב החרדיים, שתמורת שלמונים נושאים על כפם את המועמד המתיימר להוביל את המפלגה על גבם של ארגזי הקולות החרדיים, ולטייל עמו ברחובות בני ברק בביקור אצל גדולי ישראל. אלו עושים לביתם בדרכם שלהם. שיהיה להם לבריאות!

תחושות הדחייה הינן כלפי הקולות החרדיים שהוטמנו בארגזים וצצו והופיעו במוצאי יום הבחירות לחגיגות ולפתיחת בקבוקי השמפניה מבלי שהוזמנו.

ההתלהבות של מלחכי הפינכה החרדים מהשפעתם המדומה על מפלגות חילוניות באשר הן, היא בעיה קטנה מאוד שנוגעת לאישיותם החצויה. הבעיה הגדולה יותר היא אישיותה החצויה של מפלגת קדימה עצמה שנולדה בחטא.

הטירוף של אריק

למען ידע כל יהודי בישראל שאריק שרון הקים את המפלגה הזו כדי שיוכל ליישם את הטירוף שהשתלט עליו בפירוק גוש קטיף ובגירוש אלפי משפחות על טפם תוך הריסת ביתם ורכושם, והפקרתם.

לאחר שאריק שרון הבין שלא יצליח ליישם את ההתנתקות מגוש קטיף באמצעות מרכז הליכוד, הוא פירק את הליכוד והקים את קדימה, תוך גניבת קולות מימין וליקוט דמויות מפוקפקות מימין ומשמאל שאין ביניהם מכנה משותף, מלבד הרצון הבלתי נשלט לעקור נפשות יהודיות מביתם ומקרקעותיהם.

כמה מגוחך היה השבוע לשמוע את ההבטחה המפורשת של שאול מופז להישאר בקדימה, גם אם התוצאה תהיה הפסד מבחינתו, ולהיזכר בשעה שהוקמה קדימה בהבטחתו המפורשת לבנימין נתניהו שאף הושמעה בכל כלי התקשורת, כי הוא נשאר במפלגה – "כי הליכוד הוא הבית שלי".

לא עבר יום אחד והנה הבנאדם בעל האישיות החצויה והמפוקפקת בגד במילתו ובבית שלו, הפנה עורף לאמינותו וחצה את הקווים הישר אל חיקו האבהי של אריק שרון בקדימה. (מישהו כאן אמר שקרן?!).

בכך, האיש המתהדר בתמונות מביקורו על-יד הכותל המערבי ובביקור מתוקשר ומצולם בביתו של צדיק דורנו הגר"ח קנייבסקי ובישיבה על כסאו הק', הפקיר לגורלם האומלל והמתאכזר את תושבי גוש קטיף.

האיש המתייפה בנוצות בטחוניות הפקיר לא את שטח גוש קטיף בלבד, אלא את דרום הארץ על רבבות תושביו הסופגים ללא הרף מאז הגירוש ועד ימינו אנו, אלפי פגיעות של טילים היוצאים משטח גוש קטיף שנמסרו בידיהם המשותפות של מופז ומשפחת שרון, לידיהם המגואלות בדם של מחבלי החמאס. כל זאת, לשם הנאות חומריות של שררה ושלטון ששרון היטיב לפתות באמצעותם את האישים הפוליטיים חסרי עמוד השדרה.

היה מעניין לקבל השבוע את הניתוח של הפרשנים השונים, שראו בעיניהם הבוחנות כי הצבתו של מופז בראשות קדימה, בכוחה ליצור גוש שמאל חוסם לממשלת ימין עתידית. לדבריהם, השילוב של הרשימות בראשות דרעי ולפיד יחד עם העבודה ומרץ בקואליציה אחת עם קדימה בראשות מופז – יוצרת בלוק חוסם לכל ממשלת ימין עתידית.

תסמכו עליהם שהם יודעים מה הם אומרים, אלא שלא ינום ולא יישן שומר ישראל ולא יפקיד את גורלנו בידיהם של מופקרים ומושחתים.
קדימה עזריאל שטיינר אריק שרון חרדים שאול מופז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד