י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אבוטבול לנתניהו: "למנות את דרעי כשר הפנים"

"מרבית ראשי הערים מכל המפלגות יסכימו לחתום בגלוי למען אריה דרעי, מאחר ויודעים כי הוא יפעל למען השלטון המקומי"

דרעי ואבוטבול. צילום: פלאש 90
דרעי ואבוטבול. צילום: פלאש 90


בעקבות פנייתם של ראשי רשויות מטעם הליכוד לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להעניק את תיק הפנים בממשלה החדשה ליו"ר ש"ס אריה דרעי, במכתב עליו חתום ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, שציין שמגבים אותו לא פחות מ-80 ראשי רשויות מטעם הליכוד שסירבו להזדהות בשמם, מצהיר ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול כי לפי איך שהוא מכיר את השלטון המקומי, דווקא מינויו של אריה דרעי לשר הפנים הבא של ישראל, יהווה בשורה לרשויות המקומיות ללא הבדל מפלגה או דעה.

ראש עיריית בית שמש, שכיהן עד לא מכבר כסגן ומ"מ יו"ר השלטון המקומי, סבור שאם ב'חתימות אלמוניות' עסקינן הרי שמרבית ראשי הרשויות ישמחו מאוד לחתום בגלוי דווקא למינויו של ח"כ אריה דרעי לשר הפנים הבא של מדינת ישראל. "ראשי הרשויות הוותיקים זוכרים היטב את תקופתו כשר פנים כתקופה של 'תור הזהב', תקופה בה עמד לימין ראשי הערים מול הממשלה בחקיקת חוקים ובתקציב נכבד לרווחת השלטון המוניציפאלי", אומר אבוטבול.

"לדעה זו", טוען אבוטבול, "שותפים גם ראשי רשויות מכלל המגזרים, כולל מהישובים הדרוזים, הערבים, החרדים וערי הפיתוח".

אבוטבול אף הפנה פנייה ישירה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ואמר כי "ישכיל ראש הממשלה מר בנימין נתניהו שנהנה מאוד בימים אלו מהמלצתם של ש"ס ויהדות התורה לנשיא המדינה, למנות דווקא את אריה דרעי כשר פנים, מי שמגיע לתפקידו עם ניסיון עשיר ורב וידע נדיר בפתרון משברים".

"יש לנו נסיון גדול עם אנשים ללא נסיון", סיים אבוטבול את דבריו, וקרא לראש הממשלה "לא להתפעל מהקולות במפלגתו, כי בסופו של יום יש לנהל את המדינה, והפוליטיקה והבחירות תמו".
אבוטבול ראש עיר דרעי נתניהו מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד