י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ש"ס: "רק אחרי העקרונות נדון על התיקים"

לקראת פתיחת המו"מ בין הליכוד לש"ס, הורה דרעי לצוות מטעם ש"ס להתמקד בתחילה בשלוש ההבטחות למצביעים בנושאי כלכלה

ש"ס: "רק אחרי העקרונות נדון על התיקים"


‏נציג ש"ס במו"מ הקואליציוני, אריאל אטיאס, הצהיר היום (ה) על דרישותיהם: "מע"מ אפס על מוצרי יסוד, הגדלת הדיור הציבורי והעלאת שכר המינימום". לדבריו, לפני שיקבלו את הנושאים הללו לא ידונו בתיקים.

עם פתיחת המו״מ הרישמי בין ש״ס לליכוד, אומר יו״ר ש״ס אריה דרעי: ״כי הבחירות היו על דרך ולא על תיקים, לפיכך לא נדון כלל על נושא התיקים לפני שיסוכמו הנושאים החברתיים של ש״ס״.

יו״ר התנועה הורה ליו״ר צוות המו״מ אריאל אטיאס כי הדברים המהותיים מבחינת התנועה לפני הדיון על תיקים ותפקידים הם שלושת התנאים של ש״ס לכניסה לממשלה: 1. העלאת שכר המינימום. 2. הורדת מע״מ על מוצרי יסוד. 3. הקצאת 7.5 אחוז מכל פרוייקט של ממ״י לדיור הציבורי.

ח״כ יריב לוין, חבר צוות המו״מ הקואליציוני מטעם הליכוד, ציין בפתח הישיבה עם ש״ס: ״אני שמח לפתוח באופן רשמי את המו״מ עם סיעת ש״ס. אני רוצה לברך אתכם. זה לא סוד שש״ס עברה מערכת בחירות קשה מאוד, וזכתה לאמון של כרבע מיליון מאזרחי ישראל- הישג יוצא מן הכלל. ש״ס מייצגת ציבור חשוב שאנו רואים בו מרכיב מרכזי וחיוני בקואליציה העתידית.

"מוטלת עלינו אחריות לעמוד במנדט שקיבלנו מהציבור והוא מנדט מאוד ברור, להקים ממשלה יציבה שתכהן תקופה ארוכה ותעשה את הדברים הדרושים למדינת ישראל. אני משוכנע שננהל את המו״מ הזה מתוך כבוד הדדי, בנפש חפצה ועל מנת להגיע לסיכום של הדברים בפרק זמן קצר ככל הניתן.״









מנדט שס מינימום קואליציה דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד