ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו באריאל אטיאס: "מסרבים לדון על תיקים ותפקידים"

עוד מדברי נציג ש"ס למו"מ הקואליציוני: "מערכת הבחירות הייתה על דרך ועל יוקר המחיה, ואנחנו רואים את עצמנו כמי שמניפים את הדגל הזה" • "אם ש"ס תהיה מרכיב מרכזי בממשלה - ודאי שתהיה יותר חברתית ויותר עם הפנים לאזרח"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


עם פתיחת המשא ומתן הקואליציוני, הצהיר נציג ש"ס בצוות המו"מ, השר לשעבר אריאל אטיאס: "אנחנו שמחים להיות כאן בפתיחת המו"מ עם הליכוד שמייצגים את ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו. אנחנו עברנו מערכת בחירות קשה וסוערת. וכן כלל אזרחי ישראל. הייתה מערכת בחירות מורכבת, גם תנועת ש"ס עברה מערכת בחירות לא קלה. אבל אנחנו שמחים שהקדוש ברוך הוא לא עזב חסדו מאיתנו והגענו לכאן מחוזקים בשביל לייצג את מה שהבוחרים שלחו אותנו".

צוות המשא ומתן כולל את אריאל אטיאס, יהודה אבידן, עו״ד נדב עשאל, עו״ד שלמה דרעי. ויועץ התקשורת איציק סודרי.



אטיאס המשיך והצהיר: "אני רוצה להזכיר לכם בעיקר לאור השיח של היום האחרון על תיקים ותפקידים. אנחנו מסרבים לדון על זה. מערכת הבחירות הייתה על דרך ועל יוקר המחיה, ואנחנו רואים את עצמנו כמי שמניפים את הדגל הזה. היום הייתה לנו ישיבה עם יו"ר המפלגה אריה דרעי שבה קיבלנו את הקווים הכלליים במה אנחנו צריכים להתמקד. כמובן שמלווה אותנו מועצת חכמי התורה בראשות מרן חכם שלום כהן. אנחנו צריכים לקבל את הדגלים של ש"ס שהלכה איתם לבחירות. אנחנו רוצים לעשות מע"מ 0 על מוצרי יסוד, להחיות את הדיור הציבורי, ולהעלות את שכר המינימום. אנחנו לא נדון על תיקים ולא על תפקידים לפני שהנושאים האלו יובררו.

"אני משוכנע שנמצא שפה משותפת עם נציגי ראש הממשלה כפי שהיה בשנים שעברו. אנחנו נרצה להחזיר חלק מהדברים בודאי ואני משוכנע שבעזרת השם תקום למדינת ישראל ממשלה טובה שאם ש"ס תהיה מרכיב מרכזי בה - ודאי שתהיה יותר חברתית ויותר עם הפנים לאזרח וחמלה לאזרחים".
אטיאס משא ומתן דיון הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד