י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

החשוד בתקיפת הילדה בבני ברק הודה בשורה של מעשים חמורים

יממה לאחר ששוחרר עורך הדין החרדי שנחשד בתקיפה חמורה של ילדה בת 6, בית משפט האריך את מעצרו של קרוב משפחתו, ברוך גנץ, בן 22 מבני ברק, שנעצר במקביל לשחרורו • החשוד קשר את עצמו למעשה והודה בשורה של מעשים חמורים בקטינות נוספות

החשוד בתקיפה
החשוד בתקיפה

יממה לאחר ששוחרר עורך הדין, בית משפט האריך את מעצרו של ברוך גנץ, בן 22 מבני ברק שנעצר במקביל לשחרורו.

ביום ראשון השבוע, הגיעו זוג הורים לתחנת המשטרה בבני ברק והתלוננו בפני השוטרים כי בתם בת ה-6 הותקפה על ידי אדם זר שלקח אותה לדירה באיזור, בעת שהייתה בדרכה לגן. בעקבות כך, המשטרה ביצעה פעולות חקירה ועצרה עורך דין חרדי מירושלים, ובית המשפט האריך את מעצרו. לאחר שהוכיח כי באותה העת שהה בבית דין הרבני ברחובות, הוא נוקה מכל חשד ושוחרר ללא תנאים.

במקביל לשחרורו, נעצר אדם אחר, קרוב משפחתו, בחשד שהוא זה שביצע את המעשה החמור בילדה. החשוד, בן 22 תושב בני ברק. בחקירתו, קשר את עצמו למעשה וסיפר על מעשים נוספים. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בדירה נמצא כובע עליו היה רשום שמו של החשוד ובעקבות כך הוא נעצר.

"בשלב זה מסר החשוד בחקירה פתוחה שורה של אירועים בהם על פי החשד ביצע עבירות בקטינים" אמרה השופטת רונית פוזננסקי-כץ מבית משפט השלום בתל אביב, "הוא פירט בהרחבה בפני החוקרים שורה של מעשים ופגיעות בקטינות" הוסיפה. בסיום הדיון האריכה את מעצרו בחמישה ימים, עד ליום שני הבא.

פרקליטו עו"ד עומר בללי אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים' "אנחנו עדים למקרה מהחמורים ביותר של פגיעה בזכויותיו של חשוד בגיל צעיר מאוד, נורמטיבי שאינו מבין את מהות ההליך". לדבריו "המשטרה פגעה באופן קשה בזכויות שלו ולטעמנו באופן ששומט את הקרקע תחת הדברים שהוא אמר בחקירה" בה הודה בשורה של מעשים חמורים, כאמור. "אני סבור שתוכן הדברים שמסר בחקירה אינו קביל בשל הפגיעה בזכויותיו ואלה דברים שיתבררו בהמשך, גם בית המשפט נתן את דעתו עליהם".

משטרת ישראל פונה לציבור ומבקשת עזרה ושיתוף פעולה מכל מי שיודע על מעורבותו של החשוד במקרים נוספים.

כל מי שיש בידו מידע מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה ובטלפון 03-6104444 או לפנות לכל תחנת משטרה.
תקיפה חמורה בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד