ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק מציג: לימודי ההכשרה למקצוע על חשבוננו

מערך המלגות ושוברי הלימוד של המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה מזמין אתכם להפסיק להתלבט, ולקבל מימון של קורסים במבחר מקצועות מובילים וכך לחסוך מכם את העלויות של שכר הלימוד

אילוסטרציה (יחצ)
אילוסטרציה (יחצ)

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מבקשים ללמוד מקצוע מכובד ומפרנס, אך נתקלתם בשכר לימוד כזה שאינכם יכולים להרשות לעצמכם? מערך המלגות ושוברי הלימוד של המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה מזמין אתכם להפסיק להתלבט, ולקבל מימון של קורסים במבחר מקצועות מובילים וכך לחסוך מכם את העלויות של שכר הלימוד.

שוברי המימון ללימודים של מבחר מקצועות מובילים. לדוגמא: ניהול מחסן ממוחשב, יבוא וייצוא, מדריכי שחיה, דוברות, QA בדיקת תוכנה, ניהול רשתות, חשבות שכר, שיווק ופרסום, עיצוב אתרים, אנימציה ועוד.

במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה קוראים לציבור המעוניינים ללמוד את מגון המקצועות לבדוק טרם הרישום ללימודים את קיום שוברי הלימוד למקצוע הרלוונטי, ובכך ליהנות ממימון שכר הלימוד במגוון מקצועות.

אז אם גם אתם מעוניינים לקבל שוברי לימודים וללמוד בחינם את המקצוע שתמיד חלמתם עליו ולהתפרנס ממנו התקשרו עוד היום למרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק כדי להירשם או לקבל פרטים נוספים בטלפון: 03-7707300/1
הכוון תעסוקתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד