'כרמל' ו'הונדה' במק’אן אריקסון
יטופלו במחלקת יח"צ למגזר החרדי. גם תקציבי הפרסום במגזר הכללי של שתי החברות מטופלים במשרד
- כתב בחדרי חרדים
- י' אלול התשס"ה
מחלקת יחסי הציבור ביחידה למגזר החרדי של משרד הפרסום מק’אן אריקסון, קיבלה שני תקציבי יחסי ציבור חדשים: יקבי כרמל והונדה.
איתן דובקין, מנהל היחידה למגזר החרדי מציין כי היחידה הוקמה לפני כ-5 שנים, ומטפלת במגוון לקוחות מהמשק הישראלי בתחומי פרסום, ייעוץ שיווקי, קד"מ, לובינג, יחסי ציבור ועוד מגזר החרדי.
יצוין כי ביחסי הציבור במגזר הכללי מטופל הונדה בסנדיק קומיוניקיישן ויקבי כרמל בוגנר-גרינשטיין. תקציבי הפרסום במגזר הכללי של שתי החברות, מטופלים במק’אן-אריקסון.
החברה איבדה לאחרונה את תקציב 'סלקום' למגזר החרדי.
איתן דובקין, מנהל היחידה למגזר החרדי מציין כי היחידה הוקמה לפני כ-5 שנים, ומטפלת במגוון לקוחות מהמשק הישראלי בתחומי פרסום, ייעוץ שיווקי, קד"מ, לובינג, יחסי ציבור ועוד מגזר החרדי.
יצוין כי ביחסי הציבור במגזר הכללי מטופל הונדה בסנדיק קומיוניקיישן ויקבי כרמל בוגנר-גרינשטיין. תקציבי הפרסום במגזר הכללי של שתי החברות, מטופלים במק’אן-אריקסון.
החברה איבדה לאחרונה את תקציב 'סלקום' למגזר החרדי.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות