י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'פשוטזול' נכנסת לזירה

הושקה רשת מזון חרדית פרטית חדשה למגזר החרדי. תקציב קמפיין ההשקה עומד על 700 אלף שקל

הלוגו של הרשת החדשה
הלוגו של הרשת החדשה



השבוע הושקה רשת מזון חרדית פרטית למגזר החרדי תחת שם המותג 'פשוטזול'. רשת המזון נפתחה על-ידי האחים אבינועם ואורן ספיר, בעלי רשת 'סופר ספיר', המונה חמישה סניפים ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על 150 מיליון שקל לשנה.

אבינועם ספיר, מנכ"ל הרשת אומר כי הרשת הפרטית תהפוך למתחרה משמעותית ברשתות המזון הציבוריות הפועלות במגזר החרדי. ספיר מעריך כי עד שנת 2008 תתרחב הרשת ל-7 סניפים נוספים בריכוזים החרדיים, בעיקר בירושלים ובב"ב.

"בעבר היה רושם", אומר אבינועם ספיר, "שהשוק במגזר החרדי רווי וקשה להיכנס אליו לאחר שמופעלות בו כמה רשתות דיסקאונט בתחום מוצרי הצריכה והמזון. אבל מבדיקה מעמיקה גילינו שהרשתות בתחום הזה מאופיינות בהיצע דל של מוצרים שהם אלה שבעיקר נמכרים במחירי חסכון. אנו הולכים לשנות את מפת השוק ולהציע מחירים מוזלים עם מגוון מוצרים רחב".

יצויין כי בחמש השנים האחרונות חל מהפך בדפוסי הצריכה החרדיים עקב עלייה בכוח הקנייה של הבית החרדי וכתוצאה חל גידול של 20% בצריכת מוצרים ברשתות המזון המגזריות (לעומת 2% במגזר הכללי).

"בשורה של ממש"

תהליך מיתוג הרשת מתבצע על-ידי פרסום נטו-הורוויץ. שי הורוויץ, מנכ"ל פרסום נטו אומר כי "הקמת רשת מזון למגזר החרדי מחייבת ייחודיות אמיתית שתחדש לצרכן ותניע אותו לפעולה. צרכן המזון החרדי מורגל בשוק מוטה מחיר, אבל מבדיקת צרכים שערכנו מסתבר שחסר לו מאוד המגוון. יתרה מכך, חסרונו של המגוון ברשתות המגזריות נתפס כפגיעה ממשית באיכות החיים. לכן, בידול הרשת נעשה באמצעות שילוב בין שני ערכים בסיסיים: מחיר זול ומגוון מוצרים רחב. עבור הצרכן החרדי מדובר בבשורה של ממש!".

תקציב קמפיין ההשקה עומד על 700,000 שקל.

פרסום נטו Horovitz מתמחה בפרסום ובייעוץ אסטרטגי שיווקי. בין לקוחות המשרד: מט"י, המועצה לענף הלול, מועצה דתית ירושלים, מפעל הפיס, משכן התכלת, האוניברסיטה הפתוחה, ג'וינט ישראל, מועצה מקומית מודיעין עלית, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, המכללה החרדית, שלוה, רבלון ועוד.

המשרד מתמחה גם בקמפיינים פוליטיים רבים. בין היתר ניהל המשרד והעומד בראשה את קמפיין הבחירות של ש"ס בבחירות האחרונות, קמפיין הבחירות של נתניהו במגזר החרדי ועוד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד