י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שלמור רוצה את החרדים

כוונתו של רמי שלמור לפתוח מחלקה חרדית עלולה לשנות לחלוטין את מפת הפרסום החרדי

משנה את המפה. שלמור
משנה את המפה. שלמור

על-פי הצהרת רמי שלמור, מבעלי פרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי y&r', קבוצת הפרסום העולמית y&r מתכוונת להרחיב את פעילות המשרד ולפתוח מחלקה למגזר הערבי, הרוסי והחרדי. הקבוצה תרחיב את אחזקתה במשרד הפרסום מ-49% ל-60%.

שלמור, שפרש בעקבות זאת מתפקיד יו"ר איגוד הפרסום הישראלי, יהיה אחראי על פיתוח המחלקות החדשות, ובהן גם מחלקת קידום מכירות, פרסום ומיתוג לצעירים ועוד. הבשורה הרלוונטית ביותר לשוק הפרסום החרדי היא הכוונה לפתוח משרד פרסום למגזר החרדי.

המגמה של משרדי הפרסום הכלליים להתרחב לתחומים נוספים ולמגזרים אינה חדשה. משרדי פרסום גדולים במגזר הכללי פתחו מחלקות למגזרים, לרכש מדיה, ליחסי ציבור ולקידום מכירות. המטרה בזה היא להחזיק בכל תקציבי השיווק והפרסום של לקוחות המשרד הקיימים, ולהעניק להם את כל השירותים במשרד אחד.

במשרד הפרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי y&r' מטופלים תקציבי הפרסום של קבוצת שטראוס עלית, פרטנר, קווי זהב 012 (בין-לאומי), אופטיקנה, החברה המרכזית למשקאות קלים (חלקי) ניופאן ועוד.

ככל הנראה, עם הקמת משרד הפרסום החרדי של שלמור, יעשה מאמץ להעביר את תקציבי הפרסום הללו לטובת המשרד החדש. בינתיים אמנם רק נזרקות הצהרות לחלל האוויר, אך באם כוונתו אכן תמומש, מפת הפרסום החרדית תשתנה לחלוטין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד