י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"ניקורט – פשוט להפסיק לעשן"

זהו סלוגן הקמפיין של חברת "דקסון" למשאף של "ניקורט" לגמילה מעישון

להפסיק לעשן. ניקוט
להפסיק לעשן. ניקוט

יצרנית התרופות "דקסון" שהחלה לאחרונה בפעילות במגזר החרדי, יוצאת בקמפיין מיוחד שיתמקד בגמילה מעישון באמצעות שימוש במשאף "ניקורט". במרכז הקמפיין יעמוד עידוד המעשנים הרוצים, או החליטו להיגמל מעישון, להיעזר ב-'ניקורט'. עיריית בני-ברק ורדיו קול חי נרתמו אף הם למבצע המיוחד, כדי לעודד את הציבור החרדי להפסיק לעשן.

בשנים האחרונות, פורסמו קריאותיהם של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות שליט"א, בדבר האיסור לעשן סיגריות והחובה המוטלת על כל אחד להשתדל ולהגמל מעישון, וזאת לאור הנזקים הבריאותיים החמורים שהעישון גורם למעשן עצמו וכן לסביבתו.

בענין זה פורסמו פסקי הלכה וקריאותיהם של גדולי הפוסקים ובהם מרנן הגרי"ש אלישיב שליט"א והגר"ש הלוי וואזנר שליט"א. יצויין, כי משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן, מעודדים כל פעילות שנועדה להביא לגמילה מעישון.

חברת התרופות "דקסון" שנרתמה למאמץ חשוב זה, משווקת את משאף "ניקורט".

משאף הניקורט מספק את צורך הגוף לניקוטין בזמן הפסקת העישון. המשאף בנוי משפורפרת פלסטיק דמויית סיגריה אשר לתוכה מוכנס מילוי המכין ניקוטין בטעם מנטול. בניקורט אין את כל יתר המזיקין שיש בסיגריות.

תקופת הטיפול ב"ניקורט" הינה בדרך כלל כ-6 חודשים, 3 חודשים שימוש בכמות קבועה, ולאחר מכן ירידה הדרגתית בכמות המילויים.

יוש פורת סמנכ"ל השיווק של 'דקסון' אומר, כי ב"דקסון" זיהו את הפוטנציאל לפעילות בתחום זה במגזר החרדי. לדבריו, החברה תפעל בעתיד גם בתחומים נוספים בקרב המגזר, אותו הגדיר כ"מגזר חשוב מאד עבורנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד