ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בני ברקי? מהיום: שלושה מוקדי הטענה לכרטיס ה'רב-קו'

ביקוש רב לכרטיס ה'רב-קו' החדש הביא לעומס בעמדות ההנפקה. בחברת 'דן' מיהרו להכריז על פתיחת מוקדים נוספים

בני ברקי? מהיום: שלושה מוקדי הטענה לכרטיס ה'רב-קו'

תושב בני ברק? נתקלת בתור ארוך ליד עמדת ההנפקה של 'רב קו'? חברת 'דן' מרימה את הכפפה ומציבה שני מוקדי הנפקה נוספים: האחד במתחם שופינג ברח' רבי עקיבא בבני ברק והשני ברח' בן גוריון 29, וכל זאת בנוסף למתחם הקיים ברח' הרב לנדאו בסמוך לרחובות עזרא ונחמיה.

כרטיס ה'רב-קו', שהושק לאחרונה, הינו כרטיס אישי נטען בכסף המשמש כארנק אלקטרוני לתשלום בנסיעות בתחבורה הציבורית. ה'רב-קו' יחליף את הכרטיסיות ואת כרטיסי ה'חופשי-חודשי' ועל-פי דרישת משרד התחבורה, נוסע שלא יהיה מצויד בכרטיס לא יוכל ליהנות מהנחות נוער, אזרח וותיק, נכה ויתר זכויות הביטוח הלאומי.

היוזמה להצבת מוקדים נוספים התעוררה עם פנייתו של חנוך זיידמן, מנהל מחלקת תשתיות ופיתוח בעיריית בני ברק, שעורר את תשומת ליבה של חברת 'דן' על הקושי של התושבים לרכוש את הכרטיסים החדשים. בחברת דן, המרוצה מהביקוש הרב לכרטיס, ביקוש שעולה על הציפיות שהיו להם בתחילה, נעתרו לבקשה, והחל מהשבוע הבא יופעלו המוקדים החדשים.

לידיעת התושבים:
מוקד הרב לנדאו/ חזו"א- יפעל החל מהשעה 8 בבוקר ועד 20:30 בערב, מוקד שופינג ב"ב-יפעל החל מהשעה 10 בבוקר ועד 21 בערב ומוקד בן גוריון 29- יפעל החל מ8 בבוקר ועד 21 בערב.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד