י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

Any.do הישראלית השיקה לוח שנה לאייפון - ועוזר אישי

אפליקצית ניהול המשימות Any.do משיקה גרסה חדשה למשתמשי אייפון עם לוח שנה, כלי ליצירת פגישות, ועוזר אישי שיודע לבצע מטלות עבור משתמשיה האמריקאים תמורת עמלה

Any.do הישראלית השיקה לוח שנה לאייפון - ועוזר אישי



אפליקציית ניהול המשימות הפופולרית Any.do משיקה היום גרסה חדשה ושאפתנית למשתמשי האייפון. מנכ"ל החברה, עומר פרצ'יק מכנה אותה "השדרוג הגדול ביותר מאז ההשקה" ומציין כי הם עמלים עליו כבר שנים.

הגרסה החדשה, Any.do 4.0, כוללת לוח שנה שיסונכרן עם שורת המשימות, ופונקציה לסיוע בתיאום פגישות בין שני משתמשים. אולם, התוספת המהותית ביותר, שזמינה בארה"ב בלבד ובשלב זה למספר מוגבל של משתמשים, היא העוזר האישי - שיציע למשתמשי האפליקציה לבצע עבורם חלק מהמטלות שברשימותיהם.

לטענת החברה, כאשר האלגוריתם שלה יזהה מטלות שהוא מסוגל לבצע, תופיע לצידן נקודה כחולה. לחיצה על הנקודה תוביל את המשתמש לשיחה עם צ'אט-בוט - שירות דיאלוג בטקסט המבוסס על בינה מלאכותית - שישאל שאלות הכרחיות להשלמת המטלה. למשל, אם המשתמש מעוניין להזמין פרחים הוא ישאל לגבי אופי האירוע, התקציב הרצוי, והסוג המועדף. המשתמש מוזמן להשיב על השאלות בטקסט חופשי והצ'אט-בוט יציג בפניו אפשרויות שניתן לרכוש ישירות מהאפליקציה.

פרצ'יק סבור שלחברה יש יתרונות מובחנים על העוזרים האישיים כמו סירי של אפל או גוגל Allo. "אנחנו עובדים בשיטה הפוכה, את לא מגיעה אלינו ומגלה שאין לנו פיתרון - אלא אנחנו מראש אומרים לך מה אנחנו מסוגלים לבצע", הוא מסביר. "אנחנו מנתחים כבר שנים יותר ממיליון משימות יומיות בצורה אנונימית. אם המשימה היא 'לסיים להכין מצגת' הסייע שלנו לא יוצג. אבל אם צריך להזמין מקום במסעדה, להתנתק מספקית הכבלים או לקנות מתנה - הוא יופיע. זה מאפשר לנו להיות יעילים".

לדבריו, יותר משליש מהמשימות שמוזנות ל- Any.do ניתן לפתור באמצעות העוזר החדש - והיכולת להבין ולנתח מידע שנצברה בחברה תאפשר לה לנתב ביעילות את המשימות לצ'אט-בוט או גורם אנושי, אם יהיה בו צורך. החברה תגבה עמלה של 5%-15% על סיוע במשימות.

Any.do הוקמה ב-2010 על ידי פרצ'יק, המנכ"ל; יוני לינדנפלד, המשמש כסמנכ"ל המחקר והפיתוח; ואיתי כהנא, סמנכ"ל הטכנולוגיות. היא מחזיקה משרדים בתל אביב ובסן פרנסיסקו. עד כה גייסה החברה 5.6 מיליון דולר (נתוני IVC), סבב גיוס ההון האחרון היה ב-2014. בין משקיעיה הקרנות בלאמברג קפיטל, ג'נסיס, אינוביישן אנדוורס של אריק שמידט, ומשקיעים פרטיים, בהם ג'ו לונסדייל, מייסד חברת Palantir.

קישורים:
'טראמפליישן': המונח החדש שמטלטל את שוק האג
אכזבה באוצר: פחות 10% דירות מושלמות ב-2016
טראמפ מפוצץ את הבועה? האג''ח הממשלתיות נופלות
אפליקצייה לוח שנה עוזר אישי ניהול משימות Any.do

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד