ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וואווי מעמיקה את פעילותה בישראל: במגעים לרכישת הסטארט-אפ הקסטיר

עד כה, לב פעילותה של וואווי בישראל היה במרכז הפיתוח שפועל תחת השם טוגה נטוורקס שבהוד השרון • בהקסטיר, שפיתחה מוצר גישה, הגנה והסוואה במסדי הנתונים בענן, הושקעו עד כה כ-14.5 מיליון דולר

משרדי huawei במדריד שבספרד
משרדי huawei במדריד שבספרד



וואווי מעמיקה את קשריה עם תעשיית ההיי-טק הישראלית. ענקית התקשורת הסינית נמצאת במגעים לרכישת הסטארט- אפ הישראלי הקסטיר (Hexatier), המפתח מוצר הגנה למסדי נתונים בעשרות מיליוני דולרים. המשא ומתן עם החברה מתקיים מספר שבועות לאחר ביקורו בישראל של מייסד החברה רן זנגפיי.

ההערכות הן כי לאחר ביקורו, הוחלט בהנהלת וואווי לפזר את הערפל סביב פעילותה בישראל ואף להעמיקה בשוק הישראלי. עד כה, לב פעילותה של וואווי בישראל היה במרכז הפיתוח שפועל תחת השם טוגה נטוורקס שבהוד השרון. פעילות זו צפויה גם כן לשנות את שמה לוואווי ישראל. בתעשיית ההיי-טק הישראלי צופים כי בקרוב אנחנו עשויים לראות יותר השקעות ורכישות של וואווי בישראל לצד הגדלה משמעותית של מרכז הפיתוח.

הקסטיר (לשעבר Green-SQL) הוקמה ב-2009 על ידי אמיר שדה, הדר אשל ודוד ממן וכיום מנהל אותה דן דינר שהיה לפני כן סמנכ"ל מכירות לאזור אסיה בחברת סייבר ארק הישראלית. הקסטיר פיתחה מוצר גישה, הגנה והסוואה במסדי הנתונים בענן. הפתרון של החברה מאפשר לארגונים שמעבירים את הדאטה לענן, לעמוד ברגולציות ותקינה של אי חשיפת מידע רגיש ואישי בתחומים שונים. החברה מעסיקה כ-40 עובדים – מרביתם במשרדיה בבני ברק בו נמצא מרכז הפיתוח. בהקסטיר סירבו להגיב לידיעה.

בחברה הושקעו עד כה כ-14.5 מיליון דולר ממספר קרנות בהן מאגמה שהיתה הראשונה שהשקיעה בחברה ומאוחר יותר גם מהקרנות רודיום, JVP ו-2B Angels. וואווי נחשבת לאחת מחברות ציוד התקשורת הגדולה בעולם לצד חברות כמו סיסקו. את 2015 סיימה החברה משנז'ן עם הכנסות של 60 מיליארד דולר ב-2015.
Huawei וואווי היי-טק סטארט אפ רן זנגפיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד