י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נס: נהג ה'פול טריילר' דהר בניגוד לכיוון התנועה בכביש 4

"לא האמנתי למראה עיני, משאית פול טריילר נוסעת מולי בניגוד לכיוון הנסיעה". כך אמר הבוקר קצין אגף התנועה שמנע אסון בכביש 4 כשעצר נהג משאית כבדה שדהר נגד כיוון התנועה • לנהג 100 עבירות קודמות

נס: נהג ה'פול טריילר' דהר בניגוד לכיוון התנועה בכביש 4
דוברות המשטרה



לפנות בוקר (רביעי), במהלך פעילות אכיפה של קצין אגף התנועה, כאשר הוא נוסע על כביש 4 לכיוון צפון באזור מחלף גן רווה, הבחין לפתע הקצין במשאית פול טריילר הנוסעת מולו בנתיב שמאפשר נסיעה לכיוון צפון והוא נוסע בכלל לכיוון דרום, הקצין שהופתע סיפר :"לא האמנתי למראה עיני, משאית פול טריילר נוסעת מולי בניגוד לכיוון הנסיעה. נתקלתי בעבר בכלי רכב שהתבלבלו ונסעו בנתיב הנגדי אבל במשאית פול טריילר טרם, איני רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתה מגיעה מכונית פרטית מולו על כביש 4, שבו הנסיעה הממוצעת היא 80-90 קמ"ש".

מיד עם זיהוי המשאית ביצע הקצין מספר פעולות מהירות, על מנת להפסיק את העבירה ולשמור על בטחונם של ציבור הנהגים. כאמור לאחר שקצין המשטרה עצר את המשאית הוא חסם את הכביש וסייע לנהג המשאית לבצע פניית פרסה ולחזור לכיוון הנסיעה הנכון (דרום) וזאת לאור העובדה כי יש חומת הפרדה בין הנתיבים.

במהלך תשאול הנהג בשטח הוברר כי הנ"ל באמצע שנות ה-50 לחייו תושב מזרח ירושלים שטען להגנתו כי התבלבל בדרך לירושלים. הנהג שלחובתו למעלה מ-100 עבירות תעבורה קיבל קנס וזימון לבימ"ש בגין נהיגה בקלות ראש, בנוסף לאחר בדיקת תקינות המשאית ע"י הקצין שהוא גם בוחן תנועה, נמצאו ליקויים חמורים והמשאית הורדה מהכביש.

במשטרה הוסיפו כי זיהוי המשאית בשלב מוקדם של נסיעתו בכיוון הנגדי בהחלט מנעה אירוע שיכל להסתיים באסון.

אחוז כלי הרכב הכבדים המעורבים בתאונות דרכים קטלניות גבוה מאוד בייחס לכמות הנסועה שלהם בכביש. משטרת ישראל מבצעת פעילות כנגד כלי רכב כבדים, על מנת להרתיע את הנהגים ומשלחיהם מלבצע עבירות מסכנות חיים, ויחד עם זאת להגביר את ביטחונם של משתמשי הדרך.







נסיעה נגדית כביש 4 נס מניעת תאונה משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד