י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נוסע חרדי שהוכה אמש על ידי נהג אוטובוס משחזר: "הילדים בכו בלי הפסקה"

אימה באוטובוס שנסע מצפת לנתניה: הנהג הערבי עצר את האוטובוס וניגש להכות נוסע חרדי, לאחר שזה שוחח בטלפון והתבקש על ידו להתקדם כמה ספסלים אחורה

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



שוב אלימות כלפי נוסעים: נהג אוטבוס ערבי מחברת 'נתיב אקספרס' - קו 989 מצפת לנתניה, היכה אמש (מוצ"ש), קשות בחור ישיבה משום שדיבר בטלפון במהלך הנסיעה. כך עולה מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מנוסעי האוטובוס.

ר. א. בחור הישיבה שהותקף ע"י נהג האוטבוס משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "עליתי לאוטובוס באחת מהתחנות בצפת, שילמתי והתיישבתי באחד המקומות בקדמת האוטובוס. התקשרתי לחבר שהיה אמור לעלות בכניסה לעיר, בכדי לעדכן אותו על מיקום האוטובוס, בקושי התחלתי לדבר, הנהג אומר לי תכנס לתוך האוטובוס עמוק יותר, אמרתי לו שמותר לי לשבת פה על פי חוק. הנהג אמר לי אני יוריד אותך, ואז אמרתי לחבר שאיתו דברתי בפלאפון שהנהג 'חוצפן'".

לדבריו: "כשהנהג שמע שכיניתי אותו 'חוצפן', הוא עצר את האוטובוס, בא אלי ואמר לי: 'תרד מהאוטובוס'. אמרתי לו: 'לא רוצה'. הוא התחיל לחנוק אותי ולתת לי מכות נמרצות, אמרתי לו שאני מתקשר למשטרה, הוא בתגובה לא התרגש, ואמר: 'תתקשר למשטרה'. התחלתי לצעוק, ואז הוא אמר לי תהיה בשקט ואל תדבר, וחזר למקומו. הנוסעים היו בפאניקה מההתנהגות הברוטלית של הנהג. הילדים והתינוקות בכו בלי הפסקה. זה היה סיוט".

בחור הישיבה ממשיך לספר ל'בחדרי חרדים': "תיאמנו עם אחד שיש לו רכב פרטי, שיאט את האוטובוס עד שהמשטרה תגיע, והנהג חטף עצבים על הרכב, ועקף אותו. ואז המשטרה הגיעה. השוטר אמר לי בטלפון תרד מהאוטובוס ותגיש תלונה פה בצפת. אמרתי לו שאני לא יורד מהאוטובוס ואני יגיש תלונה בעיר מגוריי נתניה, למה לקח להם רבע שעה להגיע? המשטרה חצופה".

מחברת 'נתיב אקספרס' נמסר כי המקרה בבדיקה.
נתיב אקספרס אלימות נהגים מכות נהג ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד