י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הנוסע החרדי הוכה? תגובת 'נתיב אקספרס': "המתלונן מעליל עלילות כזב"

לאחר פרסום גירסתו של בחור הישיבה הבוקר ב'בחדרי חרדים', חברת 'נתיב אקספרס' מגיבה ומציגה סיפור שונה לחלוטין • לדבריה: "האמור בתלונת הנוסע לבין האמת, רחוקה כרחוק מזרח ממערב ומתברר כי גרסת הנוסע כוזבת ומתובלת בסיפורי מעשיות שלא היו ולא נבראו" • התגובה המלאה

אילוסטרציה.
אילוסטרציה.

 


הבוקר פורסם ב'בחדרי חרדים' כי נוסע חרדי הוכה אמש (מוצ"ש) על ידי נהג חברת 'נתיב אקספרס' בקו 989 מצפת לנתניה.

'בחדרי חרדים' פנה לחברת 'נתיב אקספרס' לקבלת תגובה וזוהי גרסתה לסיפור: "לאחר בירור מקיף שהחברה קיימה, מתברר כי המרחק בין האמור בתלונת הנוסע לבין האמת, רחוקה כרחוק מזרח ממערב ומתברר כי גרסת הנוסע כוזבת ומתובלת בסיפורי מעשיות שלא היו ולא נבראו".

לדברי החברה זוהי הגירסה המלאה: "העובדות הפשוטות כהוויתן הינן, כי במהלך נסיעת שירות בקו 989 ישב המתלונן מאחורי הנהג ודיבר בקולי קולות באופן המפריע לנהג ומהווה סיכון בטיחותי בניגוד לתקנות התעבורה. הנהג ביקש ממנו להפסיק לדבר או לעבור לחלקו האחורי של האוטובוס היות ושיחתו הקולנית מפריעה מאוד לריכוז בנהיגה. או אז החל לקלל ולגדף את הנהג אשר נאלץ לעצור את האוטובוס, לקום מכסאו ולהתייצב אל מול המתלונן בדרישה שזה ירד מהאוטובוס".

לטענת החברה: "בשלב זה התערבה אימו של המתלונן דבר שהביא לרגיעה ולהמשך הנסיעה כרגיל. בניגוד לנטען בשום שלב לא הוזמנה ובוודאי לא הגיעה ניידת משטרה / אמבולנס".

"החברה מצרה על כך שבמקום להפנים כי התנהג שלא כשורה ובאופן בלתי ראוי המתלונן בוחר להעליל עלילות כזב על החברה תוך פגיעה בשמה הטוב ושומרת על כל זכויותיה" תגובת החברה.

 


כזכור, הבוקר דווח ב'בחדרי חרדים' כי ר. א. בחור ישיבה הותקף ע"י נהג אוטובוס ערבי וכה סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "עליתי לאוטובוס באחת מהתחנות בצפת, שילמתי והתיישבתי באחד המקומות בקדמת האוטובוס. התקשרתי לחבר שהיה אמור לעלות בכניסה לעיר, בכדי לעדכן אותו על מיקום האוטובוס, בקושי התחלתי לדבר, הנהג אומר לי תכנס לתוך האוטובוס עמוק יותר, אמרתי לו שמותר לי לשבת פה על פי חוק. הנהג אמר לי אני יוריד אותך, ואז אמרתי לחבר שאיתו דברתי בפלאפון שהנהג 'חוצפן'".

לדבריו: "כשהנהג שמע שכיניתי אותו 'חוצפן', הוא עצר את האוטובוס, בא אלי ואמר לי: 'תרד מהאוטובוס'. אמרתי לו: 'לא רוצה'. הוא התחיל לחנוק אותי ולתת לי מכות נמרצות, אמרתי לו שאני מתקשר למשטרה, הוא בתגובה לא התרגש, ואמר: 'תתקשר למשטרה'. התחלתי לצעוק, ואז הוא אמר לי תהיה בשקט ואל תדבר, וחזר למקומו. הנוסעים היו בפאניקה מההתנהגות הברוטלית של הנהג. הילדים והתינוקות בכו בלי הפסקה. זה היה סיוט".

בחור הישיבה המשיך וגולל ל'בחדרי חרדים': "תיאמנו עם אחד שיש לו רכב פרטי, שיאט את האוטובוס עד שהמשטרה תגיע, והנהג חטף עצבים על הרכב, ועקף אותו. ואז המשטרה הגיעה. השוטר אמר לי בטלפון תרד מהאוטובוס ותגיש תלונה פה בצפת. אמרתי לו שאני לא יורד מהאוטובוס ואני יגיש תלונה בעיר מגוריי נתניה, למה לקח להם רבע שעה להגיע? המשטרה חצופה".

כאמור, החברה מצידה מציגה גירסה שונה לחלוטין.

נתיב אקספרס אלימות נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד