י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הציג רישיון שאינו בתוקף משנת 2007 - המשאית הוחרמה

תושב אשדוד כבן 40, נעצר אתמול במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה, כשהתבקש להציג רישיונות הוציא אחד שכבר אינו בתוקף ואחר שהתגלה כמזויף

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה



אתמול (ראשון), במהלך פעילות אכיפה כנגד עבירות בריונות ומסכנות חיים, עצרו שוטרי אגף התנועה משאית הובלות על כביש 431 בסמוך לראשל"צ כאשר הבחינו כי הנהג ביצע עבירה.

הנהג שהתבקש להציג בפני השוטרים רישיון נהיגה, הציג רישיון שאינו בתוקף משנת 2007, בהמשך הבדיקה הציג בפני השוטרים רישיון נוסף על גבי נייר שהתברר כרישיון מזויף.

השוטרים שביצעו בדיקה מעמיקה יותר, גילו כי הנהג תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו, פסול לנהיגה, אינו מורשה לנהוג על סוג הרכב ומסיע בתוך הארגז של המשאית נוסעים.

השוטרים שהסבירו לנהג ולנוסעים את הסיכון שבהסעת נוסעים בתוך ארגז המשאית, הודיעו לנהג כי הוא פסול לנהיגה למשך 30 ימים והמשאית הושבתה לאלתר גם כן למשך 30 ימים למגרש האחסנה.
בסיום הנהג עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים וקיבל לידיו לאחר ששוחרר זימון לבית משפט.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מבצעת כל העת פעילות גלויה וסמויה במטרה, לאתר נהגים פסולים המרשים לעצמם לנהוג בכביש בזמן שרישיונם נפסל כתוצאה מעבירות חמורות שביצעו, נהגים אלה המזלזלים בחוק ברגל גסה ומסכנים את כלל הציבור מהווים גורם נוסף במחוללי תאונות הדרכים".

עוד נמסר: "אגף התנועה ימשיך בפעילות נחושה תוך מיצוי הדין עם כל מי שמפר את החוק ומהווה סיכון בכבישים לציבור משתמשי הדרך".









אכיפה שוטרי אגף התנועה משטרת ישראל נהג משאית רישיון נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד