י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחותו של גואטה תוקפת: "בניזרי, מי הוא בכלל הגנב הזה?" • האזינו

אחותו של ח"כ גואטה, שבנה הוא החתן המדובר ב'ראיון המביך' שהביא להתפטרותו, העניקה אתמול ראיון ל'רדיו ללא הפסקה', במהלכו תקפה את דרעי, ש"ס וגם את בניזרי • האזינו

גואטה בימיו בכנסת. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גואטה בימיו בכנסת. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בן כספית ואריה אלדד שוחחו ב'רדיו ללא הפסקה' עם סוזי בן צבי, אחותו של ח"כ יגאל גואטה שהתפטר מש"ס: "דרעי שגנב כסף מעז לדבר? שילכו לעזאזל כולם!".

יגאל גואטה, חבר הכנסת מש"ס, שהשתתף בחתונת אחיינו שהתחתן עם גבר והתפטר מהכנסת לאחר ביקורת קשה שספג מצד הרבנים מהזרם הספרדי, בהם גם כאלו המזוהים עם מפלגתו. על הפיטורין סיפרה אחותו של ח"כ: "אני לא יודעת כל כך מה להגיד. אני קיבלתי את שוק חיי כשקיבלתי טלפון וסיפרו לי על הידיעה. אם אחי החליט להתפטר אני תומכת בו. המפלגה הזו לא פתוחה לקבלת האחר". האזינו

בן צבי הצהירה: "הצבעתי בעבר ש"ס ואני אשקול פעמיים אם להצביע להם שוב, אני גרה בקיבוץ גינוסר ושומרת שבת וכשרות. בני הצעיר התחתן לפני שנתיים וחצי ואני לא מבינה מדוע מפריע לאנשים שהוא הלך לחתונתו לפני שנתיים וחצי כשהוא אפילו לא היה אז חבר כנסת. הבן שלי כבר נשוי שנתיים וחצי ואח שלי הוא בקושי שנה וחצי בכנסת".

עוד הוסיפה: "דיברתי עם הבן שלי והוא אמר לי לא לדבר עם אף אחד ולא להתראיין לאף אחד. אני אתן לאחי גב עבור כל מעשה שעשה, יש לו לב ענק וכולו נתינה. אני כועסת על ש"ס, שילכו לעזאזל כולם, איפה השר דרעי? מי שהחל להכפיש את הבן שלי היה שלמה בניזרי, מי הוא בכלל הגנב הזה? שבוע הבא יהיה יום הדין למעלה בשמיים וכל אחד יקבל את שמגיע לו. כנראה שאחי לא היה צריך להיות שם".

על הגעת אחיה לחתונת בנה סיפרה: "היה ספק גדול שאחי יגיע לחתונה. יש לי משפחה דתייה גם כן ואני מחבקת ומקבלת את כולם. גם את אלו שלא באו, כיבדתי את החלטתם. מאד התרגשתי שהוא הגיע, כשהוא נכנס אנשים עמדו לכבודו באולם ונתנו לו כבוד. לפני היותו חבר כנסת הוא היה איש ציבור. אני לא פעילה פוליטית, כל החיים שלי הצבעתי למפד"ל עד שעברתי לש"ס".

בן כספית התייחס לדבריה לסיום: "אתם אחלה משפחה ופסיפס של החברה הישראלית ואני מאחל לך להרגיש טוב ושתהיה לך שנה טובה".
שלמה בניזרי סוזי בן צבי יגאל גואטה הראיון המביך רדיו ללא הפסקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד