י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ה"פינוקית" החדשה של שערי צדק: פתאום כולן רוצות ללדת

יולדת? יש לנו בשורה בשבילך. המלונית המפנקת ליולדות של שערי צדק נפתחה השבוע, והיא מותאמת במיוחד לצרכי היולדת והתינוק • והבונוס: גם בעלך יוכל לשהות לצידך

תמונה באדיבות דוברות  'שערי צדק'
תמונה באדיבות דוברות 'שערי צדק'



"המלונית החדשה נקראת 'פינוקית' , וכשמה כן היא" אומת שמרית אוחנה, מנהלת המקום. "השקענו מחשבה רבה בכל פרט, במטרה לאפשר ליולדת מנוחה מלאה ופינוק. יצרנו מקום מיוחד, המעניק תחושה של בית חם עם שרות אישי יוצא דופן. היולדת זקוקה לזה, לאחר הלידה ורגע לפני שהיא חוזרת הביתה לתא המשפחתי החדש".

המלונית ממוקמת בסמוך למחלקת יולדות ד', וכוללת 10 חדרים. בכל חדר מיטות 'הולנדיה' מתכווננות, חדר אמבטיה מאובזר, שידת החתלה, כורסת הנקה, מקרר, פינת קפה, כספת, טלוויזיה, אינטרנט ופינת הסבה. תינוקייה צמודה מאפשרת ליולדת לבחור בין ביות מלא לחלקי, והיא יכולה בכל עת למסור את התינוק להשגחת הצוות המקצועי וליהנות ממנוחה מלאה. לרשות המלונית עומדים מטבח ייעודי וחדר אוכל נפרד, המגיש "מזון שף" טעים, בריא ומזין. צוות מקצועי ותומך עומד לרשות היולדות בכל שעות היממה. האורחים נהנים גם מסדנאות העשרה מקצועיות. "יצרנו תנאים מתאימים לאירוח מלא גם לבעל. למדנו כי זוגות רבים רוצים להתארח יחד במלונית לאחר הלידה עם הרך הנולד החדש, לפני חזרתם הביתה", מוסיפה אוחנה.

אורחי היולדת מוזמנים לפגוש אותה ואת הרך הנולד בלובי מפואר או בפינות אירוח במלונית עצמה.

"ההחלטה לפתוח את המלונית התקבלה לפני כשנה, כמענה לפניות רבות של יולדות" אומרת גב' שרה נועם, מנהלת שירותי מנהלה לחולה בבית החולים. "השקענו מחשבה רבה בתכנון, תוך התייעצות עם יולדות וחברי סגל בית החולים וביקרנו במלוניות בבתי חולים אחרים, כדי שחווית האירוח תהיה טובה כל האפשר. גם תהליך ההצטיידות ארך זמן רב, שכן לא התפשרנו על איכות הציוד. אנחנו פותחים השבוע את המלונית לאחר תקופת הרצה ובדיקות, ואני גאה מאד בתוצאה ומקווה שגם האורחות שלנו ייהנו מחוויה מיוחדת".

השהייה במלונית כרוכה בתשלום, המכוסה בחלקו על ידי הביטוחים השונים (מומלץ לבדוק מול המבטח). מומלץ להזמין מקומות מראש, לפחות חודשים לפני תאריך הלידה המשוער.
שערי צדק 'פינוקית'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד