י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רויאלטי מציגה: שעון עם GPS

רויאלטי, רשת השעונים והתכשיטים מציגה: שעוני SEIKO ASTRON - שעון ה-GPS הראשון בעולם • השעון, מתכוונן אוטומטי לפי איזור הזמן והוא יעזור מאוד לשומרי התורה והמצוות כאשר הם טסים למדינה אחרת

שעון סייקו. צילום: רויאלטי
שעון סייקו. צילום: רויאלטי



רויאלטי, רשת השעונים והתכשיטים, מציגה את החדשנות המתקדמת בשעונים לגברים מבית SEIKO קונצרן השעונים המוביל בעולם, סדרת SEIKO ASTRON. סדרת השעונים המתקדמת SEIKO ASTRON , כוללת את השעונים המשלבים את פטנט ה-GPS המובנה, שיוצר קשר עם ארבעת לוויני ה-GPS המרחפים בחלל ומכוון עצמו לשעה ולתאריך בכל 40 אזורי הזמן בכדור הארץ, בכל זמן נתון, בדיוק מדהים של שעון אטומי. בשעון מוטמע מנגנון perpetual calendar כך שהתאריכון יודע מתי החודש מסתיים ב 29, 30 או 31 ומכוון את עצמו להחליף חודש ביום הנכון עד שנת 2100.

מדובר בשעון ידידותי לסביבה המשתמש באנרגיה סולרית שנאגרת בשעון בעזרת לוח המחוגים הסולארי שם נאגרת אנרגיית האור, כך שלעולם לא יהיה צורך בהחלפת סוללה. זהו שעון חכם היודע לחסוך באנרגיה כך למשל בחלק מהדגמים משולב מנגנון "מצב טיסה" שבלחיצת כפתור מונע את התחברות השעון ללווייני ה-GPS, והעדכון התמידי של השעון מול הלוויינים. כמו כן, כאשר השעון מרגיש שהניחו אותו בצד למשך יומיים, הוא מפסיק את פעולתו ושומר את האנרגיה, עד לרגע בו מרימים אותו והוא מכוון עצמו מחדש לשעה ולתאריך המדויקים.

היכולת של השעון לכוון לבד את השעה עוזרת במיוחד לציבור שומרי התורה והמצוות כאשר הם טסים למדינה אחרת. לא תמיד כאשר נוחתים במדינה זרה אנו יודעים מה הפרש השעון ביחס לישראל מה שעלול לגרום לטעויות בחישוב זמן כניסת השבת וכו'. שעון SEIKO ASTRON מבטל לגמרי את הבעיה הזו ומבטיח תצוגת זמן מדויקת ברמת דיוק של שעון אטומי.

עיצובי השעון מגוונים וכוללים שעונים עם רצועת חוליות העשויים טיטניום או רצועות עור במגוון צבעים וטקסטורות, זכוכית ספיר קריסטל אנטי רפלקטיבית, קרמיקה בבאזל השעון, ומחוגים וסימוני מספרים בולטים. כמו כן, השעונים עמידים למים עד לעומק 100 מטר. בסדרת שעוני SEIKO ASTRON קיימים דגמים איכותיים ויוקרתיים במהדורות מוגבלות וממוספרות, וכן דגמים בסגנונות ועיצובים שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את השעון המתאים לו.

להשיג ברשת רויאלטי. להתרשמות מקולקציית השעונים לחצו כאן>>
סייקו GPS שעון רויאלטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד