י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נחשף הצעד הבא של אפל: השקת האייפון הגדול מעולם

שלושה אייפונים צפויים לצאת השנה: האייפון הגדול, מכשיר מתקדם יותר מהאייפון 8, ודגם מוזל. מכירות האייפון איקס לא עמדו בציפיות החברה והאנליסטים

  • י"א אדר התשע"ח
אייפון X. צילום: רויטרס
אייפון X. צילום: רויטרס



אפל מתכוונת להשיק שלישייה של סמארטפונים חדשים בהמשך השנה: את האייפון הגדול מעולם; מכשיר משודרג בגודל של אייפון איקס ודגם מוזל יותר. אפל מעוניינת להצליח להגיע ללבם של מספר גדל של לקוחות, שמעוניינים ביתרונות של הטלפונים הגדולים, המכונים פאבלטים, וגם לאלה שרוצים גרסה יקרה פחות של אייפון איקס.

החברה, שכבר מקיימת מבחני ייצור יחד עם הספקיות שלה, צפויה להכריז על המכשירים החדשים בסתיו. התוכניות עדיין עשויות להשתנות, אומרים המקורות, שביקשו לשמור על אנונימיות.

לאחר חודשים של ציפייה ובאז תקשורתי, האייפון איקס לא הצליח להימכר היטב כצפוי מאז השקתו בשנה שעברה. אפל מכרה 77.3 מיליון אייפונים ברבעון האחרון של 2017 – פחות מציפיות האנליסטים למכירות של 80.2 מיליון יחידות.

חלק מהצרכנים ויתרו על רכישת האייפון איקס בשל מחירו הגבוה – 1,000 דולר – על אף שאהבו את העיצוב ורצו דגם מתקדם יותר מהאייפון 8. אפל מקווה שהיא תצליח להציג השנה מודל לכל סוג של צרכן, ובכך להגביר את המכירות.

"זה צעד משמעותי", אומר ג'ין מנסטר, מייסד שותף של לופ וונצ'רס. "כשיש שדרוג משמעותי בגודל המסך, אנשים הולכים לשדרג את הטלפונים שלהם בהמוניהם. ראינו את זה באייפון 6, ואנחנו חושבים שזה הולך להיות צעד דומה". מנסטר צופה כי 10% או יותר מלקוחות אייפון הנוכחיים ישדרגו את הטלפון שלהם. "הקפיצה הגדולה ביותר במכירות תהיה כנראה באסיה", הוא אומר. "יש שם הרבה לקוחות עם מכשיר בודד, והם אוהבים טלפונים גדולים".

מניית אפל הנסחרת בניו יורק עולה כעת בכ-2%, למחיר של 179 דולר.

עם מסך של 6.5 אינץ', האייפון החדש צפוי להיות אחד הגדולים ביותר בשוק, מבין הטלפונים של החברות הגדולות והמוכרות. גוף הטלפון יהיה בערך בגודל של אייפון 8 פלוס, אבל המסך יהיה גודל יותר באינץ', בזכות עיצוב ה"קצה לקצה", שבו נעשה שימוש באייפון איקס.

המסך הגדול צפוי לקרוץ ללקוחות עסקיים, משום שיאפשר להם לכתוב מיילים ולעדכן גיליונות אלקטרוניים על המסך, כפי שהם יכולים לעשות בטאבלטים. אפל צריכה להביא בחשבון שהמכירות של הדגם הגדול עלולות לפגוע במכירות של האייפד שלה – קטגוריה שחזרה לצמוח בזמן האחרון.
אייפון X אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד