י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לכבוד פסח: המתנה האולטימטיבית

ליל הסדר קרב ובא ורוב ההכנות לחג כבר מאחוריכם. צחצחתם את הבית, סידרתם את המצרכים הכשרים לפסח בארון ואפילו בגדי החג החדשים כבר עומדים להם מגוהצים. אבל רגע, מתנת חג ליקיריכם כבר קניתם? ומה עם מתנה למוצא האפיקומן?

מנורת 'אור לשבת'
מנורת 'אור לשבת'



מנורת ’אור לשבת‘ הכשרה היא התשובה. בעלות נוחה לכל כיס ניתן להפתיע את בני המשפחה והחברים עם מתנה מקורית, חדשנית המתאימה לכל בני הגילאים ובכל חדרי הבית. מנורת ’אור לשבת‘ היא מנורת שולחן בעלת תריס הזזה המאפשר שליטה על עוצמת האור במהלך השבת והחג בהתאם להלכה. בעזרת 25 נורות LED עוצמתיות ניתן ליהנות מתאורה בגוון אור יום ובעת סגירת התריס להחשיך לגמרי את החדר.

המכון הטכנולוגי להלכה בראשות הרב הלפרין שליט"א נתן את אישורו ההלכתי לשימוש במנורה בשבת וחג. כל שצריך לעשות הוא להדליק את מנורת ’אור לשבת‘ לפני כניסת השבת או החג ובמהלכם ניתן להחשיך או להאיר את החדר לפי הצורך, האמצעות הסטת התריס הלוך ושוב. לשם מניעת טלטול, המנורה מגיעה עם כריות וואקום המאפשרות לקבע אותה למשטח יציב או לחילופין לתלות על הקיר.

מנורת ’אור לשבת‘ בעלת תו תקן בינלאומי ובטיחותית לשימוש גם בסביבת ילדים כך שזו יכולה להיות מתנה נהדרת לילדים שמצאו את האפיקומן השנה. המנורה מגיעה במגוון צבעים: שחור, לבן, כסף וזהב כך שמנורת ’אור לשבת‘ משתלבת היטב בכל חלל. צריכת החשמל של מנורת ’אור לשבת‘ חסכונית מאוד ועומדת על כ- 4 אג' ב- 24 שעות של פעולה.

מתבאסים שכבר קניתם מתנה אחרת? לא נורא! חג שני מתקרב, הזמינו עוד היום!

לפרטים ורכישה מנורת ’אור לשבת‘ ומוצרים נוספים מבית ’אור לשבת‘:

בטלפון 072-3713472, באתר ובחנויות ברחבי הארץ.

ניתן גם למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים:
,
אור לשבת סהרה אלקטרוניקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד