י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

29 שקל לחודש לכל החיים: אקספון, חברת הסלולר החדשה, חושפת את המחירים

המחיר הוא רק למצטרפים בשבועות הקרובים, כשבהמשך תוצע חבילה ב-19 שקל לחודש עם 10 ג'יגה גלישה - שתועלה אחרי שנתיים ל-49 שקל

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



מפעילת סלולר שישית בישראל. חברת התקשורת אקספון הודיעה היום (ג') על ההשקה המסחרית של חברת WE4G. המחיר הוא 29 שקל לחבילת 40 ג'יגה, במחיר קבוע לכל החיים - אך חבילה זו זמינה רק בשבועות הקרובים ולמצטרפים הראשונים. החבילה השנייה היא בעלות 19 שקל לחודש עם 10 ג'יגה גלישה, והמחיר קבוע ל-24 חודשים, ואח"כ עולה ל-49 שקל לחודש.

עוד הודיעה החברה על כך שתמכור חבילת חו"ל של 750 מגה גלישה במחיר של 49 שקל, מחיר נמוך יחסית לתחרות בשוק. גם אחרי סיום חבילת הגלישה, לקוחות יכולים להמשיך להשתמש בשירותים מרכזיים: ווטסאפ, טלגרם, וייז וסנפצ'אט.

יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, הציג את הפעילות: "משהו במערכת היחסים של חברות הסלולר עם הצרכן פגום. זה הולך וגובר לאחרונה עם כנסות ותיקוני רישיון וראינו לאחרונה קמפיין אגרסיבי על הרשות להגנת הצרכן. ואנחנו אומרים למה זה צריך להיות ככה?

"נתחיל במה אנחנו לא נעשה: לא נציע חבילות שמבלבלות את הצרכנים. לא נציע חבילות מסובכות, לא נציע מחיר מהמנוי השני, לא נחייב לקוחות שלא הפעילו את הסיום, לא ניתן טאבלט 'מתנה', לא נחסום לקוח בסוף חבילת הגלישה, לא נמכור שירותי ערך מוסף ושירותי תוכן יהיו חסומים כברירת מחדל.

"מי שחייב לקנות טלפון מחברת הסלולר שלו - אנחנו פחות מתאימים. אבל מי שרוצה שהחשבון שלו יהיה מה שסוכם איתו, ואגורה לא יותר, ושלא ימכרו להורים המבוגרים שלו טאבלט, ושהילדים שלו לא יגלשו בשירותי תוכן יקרים - שיבוא אלינו.

"אנחנו הקמנו רשת סלולר איכותית, תמחור משתלם ונעבוד קשה בלהיות הגונה ושקופה. נספק שירות 360 מעלות: בטלפון, בסמס, צ'אט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וזמינות של 24 שעות של נציג אנושי. נאפשר ללקוח להתנתק בלחיצת כפתור אחת".

חזי בצלאל, בעל החברה: "בחודשים האחרונים הייתי הנסיין המרכזי של הרשת שלנו וחייב לומר שנהנתי מכל רגע, כולל בניו יורק שחזרתי ממנה בלילה. כל הנסיינים נהנו משימוש במערכת והרגשתי שאני נמצא על הרשת ההתקדמת ביותר והטובה ביותר שנתקלתי בה מאז שאני פה.

"אנחנו חברה עסקית שצריכה רווחיות ומאזן - אבל אנחנו חברה של בני אדם שחשוב לה לעשות לחברה שהיא חיה בתוכה. בנינו קבוצת תקשורת אנשים יאהבו - לא עוד חברה. קבוצת תקשורת שלקחותיה שותפים לה ולא אויבים שלה. קמפיין כמו זה שיצא לאחרונה של המועצה להגנת הצרכן הוא די בושה לענף, וחבל שיוצא מסמך כזה - אבל כנראה שהשוק הזה מרוויח את זה ביושר וחבל. אני מקווה שהחברה שלנו לא תהיה אף פעם במינשר כזה. חברות התקשורת בעולם - אין שנאה כלפיהן.

"היחס לחברות תקשורת זה כמו לגוגל, כולם ניגשים אליהן בהאהבה והערכה - ופה בארץ נוצר מקרה הפוך. אני רואה חשיבות רבה בזה שאנשי עסקים לוקחים מחויבות חברתית, ואנחנו נעשה הכל לסיוע בצמצום פערים בחברה וסיוע בתעסוקה למי שזקוק לכך. כבר עכשיו חלק גדול מהפעילות שלנו נמצא בנגב ובגליל.

"האתגר הוא גדול, הוא משמעותי וכבד ואנחנו אכן מוכנים. כבר עם רכישתנו את אקספון גרמנו, בלי הרבה שיווק, למהפך בשוק. אקספון חברה רווחית מאד, רווח לא חזירי - רווח סביר מאד. כיום אנחנו עם יותר מ-201 אלף משקי בית באינטרנט. איפה שאני הולך אני מקבל רק מחמאות.

"סלולר זה פלטפורמה להרבה דברים, בכוונתנו להפוך גם לבנק סלולרי והגשנו בקשות לאישורים בנושא. עוד אין לנו את כל הרישיונות בנושא. תוזמנו להשקה נוספת בתקופה הקרובה".

החברה נכנסת לשוק סלולרי רווי עם 10.6 מיליון משתמשים, שיעור מחירים נמוך והכנסה ממוצעת למנוי של 65-50 שקל לחודש (לפני מע"מ). WE4G היא שותפה ברשת עם סלקום וגולן טלקום ומחויבת בהשקעות משמעותיות ברשת. בשנה הראשונה תשלם המפעילה לפחות 20 מיליון שקל לסלקום על השותפות, וזה לפני כל הוצאה אחרת. מלבד ישראל, אין עו מדינה מערבית בעולם עם שש מפעילות בעלות תשתית.
חברת סלולר אקספון חבילת גלישה חברת WE4G

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד