י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסקר החיפאי קובע: רה"ע יונה יהב - נחלש

181 יום לבחירות וחיפה סוערת בעקבות סקר 'ידיעות חיפה' • יונה יהב נחלש, עינת קליש רותם צימצמה פערים ומשתווה, במקרה של ראש בראש - ניצחון לקליש רותם • הסקר המלא

צילום: יונתן זינדך, פלאש 90
צילום: יונתן זינדך, פלאש 90



בעוד 26 שבועות ילכו תושבי חיפה אל הקלפי, אם בערים מסוימות ניתן לנחש מי המועמד המעודף - בחיפה הרוחות סוערות. מחר יפורסם ב'ידיעות חיפה' סקר שערך מכון הסקרים "מאגר מוחות" שתוצאותיו מסעירות את הפוליטיקה החיפאית.

ע"פ תוצאות הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום: מתוך 8 המועמדים, מהם אלמונים ורובם עם אחוזי תמיכה בודדים.

20% היו מצביעים לראש העיר המכהן יונה יהב, וכן 20% למועמדת עינת קליש רותם. אחריהם דוד עציוני עם 6%, ישראל סבין עם 4%, והמועמדים שי אבוחצירה ואביהו האן 2% לכל אחד מהם, ובתחתית הרשימה יובל רבין ושמשון עידן עם 1% בלבד (לכל אחד).

נציין כי 44% מהנשאלים לא קיבלו החלטה בשלב הזה, והם עשויים להיות הכף המכריע ברגע האמת.

הסוקרים בדקו גם את התוצאות לו הבחירות היו מתקיימות היום מול שני מועמדים בלבד, זאת מפני שניתן להעריך כי מרבית השמות לא יגיעו לקו הגמר. במקרה זה ניתן לראות את החולשה של יונה יהב: ע"פ התוצאות, עינת קליש רותם מקבלת תמיכה של 46% ויונה יהב נשאר מאחור עם 29% בלבד.

ב'ידיעות חיפה' הציגו את המפה לפיו במקרה שיהיו שני מועמדים בלבד, 3% ממצביעי יונה יהב צפויים להצביע לעינב קליש רותם לעומת 0% מצביעים ישעשו את הדרך ההפוכה. וכן, 79% ממצביעי דוד עציוני יצביעו במקרה שיהיו שני מועמדים לעינב קליש רותם לעומת 0% שיצביעו ליונה יהב.

גורמים פוליטיים חרדים בחיפה אומרים גם היום בעקבות הסקר, כי "כל מי שיצליח להביס את יונה יהב יקבל את תמיכתנו".
יונה יהב חיפה סקר ידיעות חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד