י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חדל קשקשת: מהיום תשלטו על הקבוצה שלכם ב-whatsapp

בעקבות העדכון האחרון שהוציאה אפליקציית המסרים ווטסאפ, יוכלו מעתה מנהלי קבוצות להשתיק את יכולתם של החברים לכתוב הודעות, באופן קבוע או זמני, לצד שורת פיצ'רים משמעותיים נוספים. ומי מיהר לקפוץ על העגלה?

ווצאפ. צילום: pixabay
ווצאפ. צילום: pixabay

בשורה למשתמשי אפליקציית המסרים-המידיים ווטסאפ: מעתה ניתן לחסום את משתמשי הקבוצה מלכתוב הודעות, כך שרק המנהלים יוכלו לכתוב בקבוצה.

מדובר בעדכון חשוב עבור המשתמשים באפליקציה. במידה ואתם מנהלים קבוצה, אתם אכן שולטים עליה. יכולים לצורך העניין לאפשר לכל משתתפי הקבוצה לכתוב הודעות, אך משעה מסויימת לחסום את המשתתפים לכתיבה - מלבד המנהל (הגדרה ידנית).



מי שקפץ מיד על העגלה, הוא העיתונאי מנדי גרוזמן, שמיהר לפתוח ערוץ, בו יהיה ניתן לעקוב אחריו בקבוצה ייעודית שפתח ב-whatsapp, שם הגדיר כי רק הוא יוכל לשלוח הודעות. מדובר בקונספט שקיים כבר זמן רב בטלגרם, שם ישנם ערוצים רבים החסומים לכתיבה, ורק המנהלים יכולים לכתוב.



ואם כבר שדרוג הווטסאפ, כמה פעמים קרה לכם שאחד המשתתפים בקבוצה בה אתם חברים או מנהלים, החליף בטעות או בכוונה את תמונות הקבוצה או את שם הקבוצה? בטוח שקרה, ולא מעט. גם לזה נמצא הפתרון. בעדכון האחרון, ניתן להגדיר מי יכול לשנות את השם ותמונת הקבוצה.

הפיצ'ר החדש של whatsapp צפוי לשרת לא מעט את קבוצות הדוברות, ארגונים, קבוצות של מורים ומחנכים, שמעוניינים רק להעביר את המידע ולא לקבל פידבקים בקבוצה.

WhatsApp מנהלים בלבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד