י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תנובה משיקה סדרת טופו ב 3 טעמים: טבעי, פיקנטי ובזיליקום

בשנתיים האחרונות חלה צמיחה של 40% במכירות תחליפי החלב, הנזקפת בעיקר להרחבת פעילותה של תנובה בתחום

תנובה משיקה סדרת טופו ב 3 טעמים:  טבעי, פיקנטי ובזיליקום



תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה בקטגוריית תחליפי החלב, פרווה, ומשיקה לראשונה – סדרת טופו, הכוללת 3 מוצרים: טופו טבעי, טופו עם בזיליקום וטופו בטעם פיקנטי. זו ההשקה הראשונה בשוק המקומי של טופו מתובל. המוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית.

הטופו מתאים כבסיס להכנת מגוון רחב של מנות פרווה ומתכונים קולינריים עבור צרכנים הנמנעים מצריכת בשר או גבינות, וכן לגיוון בטעמים שונים. הטופו הפיקנטי והטופו עם הבזיליקום מספקים נוחות וחדשנות נוספת בשל תוספת הטעמים.

בשנים האחרונות זכה הטופו להכרה במטבח המערבי כחומר גלם משובח ופופולארי, בעיקר בשל יכולתו לספוג טעמים, לצד יתרונותיו הבריאותיים הרבים. הטופו של תנובה עשוי מפולי סויה מלאים ומספק את מנת החלבון העיקרית בארוחה, בעיקר כאשר משמש כתחליף לבשר או עוף. חלבון הטופו הוא חלבון מלא, הכולל את כל חומצות האמינו שהגוף זקוק להן וכן הוא עשיר בסידן ונטול כולסטרול.

מוצרי הסדרה:
תנובה טופו טבעי, 300 גרם
תנובה טופו עם בזיליקום,300 גרם
תנובה טופו אפוי- פיקנטי, 300 גרם
סדרת טופו תנובה בכשרות בד"צ העדה החרדית

תנובה היא חלוצה בתחום תחליפי החלב ומובילה אותו עם סדרת מוצרי הסויה המצוננים כבר 15 שנה. כיום מחזיקה תנובה ב 56% נתח שוק (2018), ומציעה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם: משקאות סויה מצוננים ועמידים, לרבות משקה סויה, שוקו ווניל, תחליפי גבינה לבנה 5% שומן על בסיס סויה, וכן מעדני סויה מצוננים בטעמי שוקולד ועם חיידקי יוגורט בטעמי תות, אפרסק ומתיקות מעודנת. שוק תחליפי החלב הוא שוק מתפתח ובשנים האחרונות חלה עליה של 40% בצריכת תחליפי החלב בישראל.

מאכלים תנובה בזיליקום

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד