י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ממלכת הילדים של עיר הילדים ביתר עילית

כ-27,000 ילדים השתתפו בלונה-פארק הענק והמשודרג 'ביתרלנד' שהקימה עיריית ביתר עילית

ממלכת הילדים של עיר הילדים ביתר עילית
צילום: יחץ ביתרלנד

השנה הוגדלו מספר ימי הלונה פארק לארבעה, והם נערכו במתכונת משודרגת, עם כמות מתקנים, מופעים לילדים, שטחי הצללה, שתיה חינם, אולם קריאה ממוזג עם ספרי קומיקס ופופים לישיבה, נגישות לנכים וזמני כניסה מיוחדים לבעלי מוגבלויות • רה"ע רובינשטיין: "השנה זו הפעם החמישית שאנו עורכים את הלונה פארק. עשרות אלפי הילדים המאושרים - הם הסיבה שגם בשנה הבאה אי"ה נמשיך להעניק להם את ימי הכיף הללו"

חג גדול לילדים: כ-27,000 ילדים הגיעו ל'ביתר לנד' - הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית – עבור ילדי העיר, אירוע חסר תקדים בו זכו ילדי העיר לכניסה חינם אל כל המתקנים.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר זו השנה החמישית, הורחב השנה לארבעה ימי פעילות רצופים – יומיים לבנים ויומיים לבנות, הוא נערך הפעם בגבעה א', מאחורי אולם האודיטוריום העירוני, ששימש מקום ממוזג עבור ההופעות השונות וכן עבור פעילויות נוספות.

השנה שודרג הלונה פארק במספר ובסוגי המתקנים, עם עשרות מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים מגוונים, חוות מתנפחים, מתקנים אתגריים, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14.

מופעים ואולם קריאה

חלק חשוב בפעילות הייתה במת מופעים שפעלה באודיטוריום העירוני הצמוד הממוזג, בה הופיעו אומנים שונים במספר הופעות רצופות מדי יום, וכן 'קומידיל' לחובבי הקריאה – ספריית קומיקס ניידת, הכוללת אולם ממוזג מיוחד בו ישבו הילדים על גבי פופים רכים, וקיבלו ספרי קומיקס לקריאה. במקום גם הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע.

צל, שתיה ונגישות לנכים

על רקע החום הכבד ובמסגרת השדרוגים מהשנים שעברו, הורה רה"ע על הצללת שטחים נרחבים בלונה פארק במקומות בהם ממתינות המשפחות, וכן בחלק מהמקומות בהם הצטברו תורים ארוכים של ילדים.

כמו"כ, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים בעלי מוגבלויות, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים. שעות פתיחה מיוחדות ניתנו עבור מאות ילדי משפחות החינוך המיוחד של ארגון "בינינו" הפועל בשיתוף לשכת רה"ע, וכן עבור ילדים בעלי מוגבלויות, משפחות יתומים ואלמנות של "ביתר פמילי", וילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה והחסד. "חייבים לראות כמה אושר היה נסוך על פניהם של הילדים המיוחדים, כדי להבין את השמחה שהבאנו להם. זה היה מרגש עד דמעות", אמרו בארגון.

בנוסף, עמדה לרשות הילדים משאית שתייה קרה, שעמדה במקום במשך כל שעות הפעילות וסיפקה חינם פטל קר לכולם, כאשר מדי יום נצרכו עשרות אלפי כוסות שתיה קרה.

"מתחייבים גם לשנה הבאה"

"השנה זו הפעם החמישית שאנו עורכים את הלונה פארק", אומר רה"ע מאיר רובינשטיין. "עשרות אלפי הילדים שהיו מאושרים - הם הסיבה שגם בשנה הבאה אי"ה נמשיך להעניק להם את ימי הכיף הללו. וכפי שאמרתי בעבר – מדי שנה אנו נוהגים במוסיף והולך, הגדלנו השנה לארבעה ימים, שדרגנו מתקנים, ובעז"ה נמשיך הלאה לשדרג עוד ועוד, להנאת ילדי העיר. עשרות אלפי הילדים שהיו מאושרים, בפרט השמחה שהייתה על פניהם של הילדים בעלי המוגבלויות, הם הסיבה להמשיך ולהשקיע, לתת הכל בחינם, למרות העלויות הגבוהות".

על הפקת האירוע היו אמונים אנשי לשכת רה"ע בראשותו של הרמ"ט יהודה דייטש, חברת ההפקות המובילה 'אפקט' בניהולו של ר' אפרים זילברברג, שעשו זאת כדרכם במקצועיות גבוהה, מחלקת שפ"ע בראשות יוסי יונה, וכל מחלקות העירייה שנרתמו בכל כוחם להצלחת האירוע הגדול של ילדי ביתר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד