י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

5 הפתעות שתוכלו להכין לאורחים

טרנד המתנות וההפתעות לאורחים באירוע תפס תאוצה בשנים האחרונות, ולא בכדי • כיף להחזיר אהבה, לאלה שבאו לחגוג איתכם בשמחתכם

5 הפתעות שתוכלו להכין לאורחים
צילום: פיקסביי

הפתעות ופינוקים בתחום האוכל זכו למקום של כבוד (מעבר לעציצים, לתמונות ולמגנטים), והם מאפשרים עוד פינוק קטן, מתוק (או אולי מלוח?) לפני שנפרדים. קבלו את חמשת ההצעות שלנו, להפתעות שתוכלו לתת אורחים שלכם, שבטוח ישאירו חיוך על פניהם.

1 - מתנות לקחת - אריזות מתוקים אישיות

תוכלו להכין מתנות אישיות לכל אורח, והאפשרויות באמת אין סופיות - בבקבוקון, בצנצנת או בקופסת פלסטיק, עם או ללא מיתוג, תמונת האירוע או פתק אישי לכל מקבל - אריזות אישיות של מתוקים תמיד שובות את הלב. אם אתם הולכים על קייטרינג חלבי, תוכלו לבחור בשוקולדים חלביים איכותיים - או בסוכריות צבעוניות כיפיות, למשל.

2 - אוכל בטאץ' אישי

גם כשאתם מזמינים קייטרינג לאירועים, הטאץ' האישי הוא ערך מוסף לתפריט, ומאפשר לכם להפתיע את האורחים במשהו שהם לא ראו. לדוגמה, צנצנות קטנות מלאות בקונפיטורה מתוצרת בית, או אפילו עוגיות קטנות ומיוחדות (שאתם הכנתם... או שלא) כמו למשל עוגיות טחינה בריאות, עוגיות שאתם זוכרים מהילדות ויש להן ערכים סנטימנטליים, וכולי.

3 - מכינים סידור מקומות? שלבו הפתעות מתוקות בכרטיסי ההושבה

הנה עוד "פטנט" שזוכה להרבה קריאות הפתעה מהמוזמנים לאירוח - אם ויתרתם על מגשי אירוח בסגנון בופה, ואתם הולכים על ארוחה בהגשה כולל סידורי ישיבה, אתם בוודאי מתכננים תהליך של הושבת האורחים במקום המיועד להם. דרך אחת לעשות זאת היא כשכל אורח מקבל כרטיס שמיועד לו, עליו מצויין מספר השולחן בו האורח אמור לשבת. מדובר בדרך ה"רגילה" להודיע לכל אורח איפה תכננתם שיישב - רק שבמקום למצוא כרטיס רגיל ומשעמם, אתם יכולים לשלב בו הפתעות - כמו למשל עוגייה, מאפה, או אפילו קינוח ארוז בשקיק קטן.

4 - מתנה ופתק

עוד הפתעה שיכולה ללכת נפלא עם המתנה הוא מסר - אישי, מצחיק, מתוק או מהלב, קצר או ארוך, מפתיע או נוגע ללב. לדוגמה - תוכלו לארוז ממתק (כמו למשל פחזנית ממולאת בקרם קטיפתי מתוק) עם מסר שמתאים לאורחים או לאירוע, כמו - "תמשיכו להיות מתוקים", "נשיקה מתוקה בצירוף תודה ששמחתם איתנו", "החברים הכי מתוקים שלנו", ועוד.

5 - אוכל איכותי, מגוון וכיפי (כי לא יכולנו להתאפק.)

בתור טיפ אחרון חביב, אנחנו רוצים לציין את החשיבות שבבחירת קייטרינג איכותי לאירוע שלכם.
נכון, לא מדובר כאן בהפתעה גלויה לאורחים, ובכל זאת, הבחירה בקייטרינג מקצועי, ששם דגש על חומרי גלם טריים וכיפיים, על גיוון במנות שיוצעו באירוע שלכם, ועל הרמוניות של טעמים - יהיו דרך נפלאה להראות לאורחים שלכם שאכפת לכם.

קייטרינג מונייר הוא קייטרינג חלבי, ששם לב לכל הפרטים הקטנים וישמח ליצור לכם אירוע מושלם עם מגשי אירוח מפנקים. צרו קשר: 03:6326032

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד