י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אזרחות פורטוגלית לצאצאי המגורשים

בשנת 1492 חתם מלך אראגון פרדיננד השני על צו המורה על גירוש היהודים מהמדינה, אלא אם יבחרו להתנצר

אזרחות פורטוגלית לצאצאי המגורשים
צילום: פיקסביי

רבים מיהודי ספרד בחרו לעזוב לפורטוגל השכנה, בעוד רבים אחרים נותרו בספרד כאנוסים. כחמש שנים לאחר הגירוש ההמוני של היהודים מספרד החליט גם מלך פורטוגל להורות על גירוש היהודים ממדינתו, אלא אם יבחרו להתנצר בכפייה. רבים מיהודי ספרד ופורטוגל החליטו לברוח מהמדינה בדרכים יבשתיות או באמצעו אניות שהפליגו ליעדים שונים.

לפני מספר שנים החליט המחוקק הספרדי לתקן את העוול ההיסטורי שנגרם ליהודי ספרד כתוצאה מהגירוש ההמוני, זמן קצר לאחר מכן גם הפרלמנט הפורטוגלי החליט לשנות את חוק האזרחות ולאפשר לצאצאי המגורשים לקבל אזרחות מהמדינה.

אפשרות להגשים חלום ולזכות בדרכון פורטוגלי

לאחר שינוי חוק האזרחות בפורטוגל מאות אלפי יהודים גילו כי ביכולתם לקבל אזרחות פורטוגלית המהווה כרטיס ישיר לאיחוד האירופי. כמו פטריות אחרי הגשם צצו חברות ומשרדי עורכי דין בכל הארץ שמציעים להגיש באמצעותם בקשה לקבלת דרכון פורטוגלי, לכן חשוב לדעת כי יש, לכן חשוב לדעת כי יש חברות בודדות בארץ עם שלוחה בליסבון ועורך דין פורטוגלי מוסמך המטפל בפניות הרבות.
בעוד רוב משרדי עורכי הדין והחברות העוסקות ומטפלות בבקשות לקבלת אזרחות ספרדית ופורטוגלית אינן מפרסמות את שמו של עורך הדין המייצג בפורטוגל, חברה אחת מציינת זאת בגאווה ופועלת במקצועיות ובשקיפות מלאה. חשוב לציין שייצוג על ידי עו"ד מקומי בפורטוגל הכרחי לסיום התהליך בהצלחה בעוד שעו"ד עם רישיון ישראלי אינו מוסמך לעבוד מול הרשויות בפורטוגל ולכן אין לו ערך מוסף בתהליך.

עם הצלחות מוכחות לא ניתן להתווכח

בעוד משרדי עורכי דין רבים בארץ המציעים שירות להגשת המסמכים ולליווי צמוד לכל אורך שלבי קבלת האזרחות ממדינת פורטוגל, נוהגים להתהדר בבקשות הרבות שהם מטפלים בהן, רק מעט מאוד חברות יכולות להוכיח כי עשרות מלקוחותיה כבר קיבלו אזרחות ספרדית או פורטוגלית, לכן כדאי גם לכם לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון המתמחה בהליך מורכב ומאתגר זה.

אין להקל ראש בבחירת החברה או משרד עורכי הדין שיטפל עבורכם בתהליך, אמנם כל אחד יכול להגיש לבד את המסמכים הנדרשים לקבלת אזרחות ממדינות ספרד ופורטוגל, אך יעידו כי כל מי שניסה זאת במטרה לקבל את האזרחות הנכספת גילה כי עליהם להתמודד עם קשיים רבים, ביורוקרטיה מתישה, איסוף ותרגום מסמכים, וסיכויי ההצלחה ללא חברה מקצועית נמוכים משמעותית.

שירות ללא תחרות

כדי לממש את הזכאות לקבלת אזרחות פורטוגלית מומלץ לפנות לחברה בעלת ותק וניסיון רב, באמצעות חיפוש מהיר בגוגל תוכלו גם אתם לגלות מי הם החברות המובילות בתחום ומהם יתרונות השירות דרכה. בין השאר, לחברה המובילה בתחום מימוש הזכאות לקבלת דרכון פורטוגלי או ספרדי יש מספר הלקוחות רב, אחוזי הצלחה גבוהים, עורך דין פורטוגלי מוכר בעל ניסיון רב וקשרים ברשויות השונות.

אם גם אתם מעוניינים להגשים חלום וליהנות מכל היתרונות של דרכון פורטוגלי, כדאי גם לכם לפנות לחברה המובילה בארץ. כך, הדרך שלכם לדרכון אירופאי קצרה יותר מאי פעם ותיהנו משירות אדיב ומצוות מקצועי, ישר ואמין הפועל מסביב לשעון עבורכם.    

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד