י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רגע לפני יומיים חג: כך תשמרי על האיפור רענן לאורך זמן

המאפרת רחלי ויינגרטן עם כל הטיפים לשמירה על מראה רענן ואיפור שיחזיק מעמד לאורך זמן רב

רגע לפני יומיים חג: כך תשמרי על האיפור רענן לאורך זמן
pixabay

זהו, כבר אי אפשר להתחמק. ראש השנה מעבר לפינה ואחריו שאר חגי תשרי ושנה מלאה שבתות וימים טובים שמציבים מול כל אישה את הבעיה המוכרת והישנה של איך שומרים שהאיפור לא יעלם במהלך החג או השבת?

כמעט כל הנשים מכירות את הסיטואציה הבאה: ניחוח תבשילים עולה מהמטבח והילדים כבר לבושים לשבת, את עומדת מול המראה ומתאפרת במוצרים שמבטיחים עמידות ל-24 שעות, אבל את יודעת כי במקרה הטוב האיפור יחזיק מעמד עד לאחר הסעודה הראשונה.

אז מה הסוד הגדול? איך אפשר לגרום לאיפור להחזיק מעמד? המאפרת רחלי ויינגרטן עם מספר טיפים פשוטים ליישום שמאפשרים איפור נכון ושמירה על מראה רענן לאורך זמן.

  • בסיס לאיפור - לאחר ניקוי הפנים בעזרת סבון פנים, מרחי קרם לחות בהתאמה לסוג העור שלך (יבש/שמן/מעורב/בוגר).
  • פריימר - הפריימר מעניק עמידות ויוצר מראה אחיד של העור. לא פחות חשוב מכך, הפריימר מנטרל פגמים ומצמצם נקבוביות.
  • מייקאפ- הניחי "נקודות" על כל שטח הפנים, וטפחי בעזרת ספוגית או מברשת. שימי לב לטשטש היטב באזור הלסת, האוזניים, ובקו השער.
  • סומק - להסמקה טבעית ועמידה במיוחד, ערבבי ליפסטיק (בהתאמה לגוון השפתיים) עם מעט מייקאפ בהיר וטפחי קלות על תפוחי הלחיים.
  • פודרה - הקפידי לפדר היטב, במיוחד באיזור ה-T (מצח-אף-סנטר).במידה והתאפרת מוקדם, פדרי שוב סמוך לכניסת שבת. לאירוע מומלץ להצטייד בפודריה ולפדר כל 2-3 שעות.
  • עיניים- על מנת שהאיילינר לא יתקלף או ירד, אני ממליצה על איילינר ג'ל. תוכלי להשתמש בו גם לתיחום העין בקו המים. אם מוסיפים מסקרה עמידה במים, היא תחזיק יפה על מוצאי השבת או החג.
  • שפתיים - שרטטי את צורת השפתיים בעזרת עפרון שפתיים מחודד, מלאי את כל שטח השפתיים עם העפרון, ומעליו מרחי ליפסטיק. בחרי בגוון צללית או סומק תואם, וטפחי קלות על שפתייך להוספת עמידות.
איפור עמיד שבת ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד