י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קידוש שם שמיים: בכירים בשוויץ הביעו התפעלות מההתנהגות המופתית של המחנה הבריאותי של 'חיים לילד'

במכתב של מנכ"ל מלון פוסט לר"ע דאבוס הוא כותב: "הארגון הוא מושלם והמנהלים בראשות הרב ראובן סקלר, עושים עבודה נפלאה. בתוך הבניין ומסביב שולט הסדר והניקיון. הקבוצה של חיים לילד מתקבלת בברכה"

קידוש שם שמיים: בכירים בשוויץ הביעו התפעלות מההתנהגות המופתית של המחנה הבריאותי של 'חיים לילד'
צילום: פיקסביי

מחנה הנופש הבריאותי של 'חיים לילד' המיועד לחולי C.F ואשר מתקיים זו השנה ה-21 בשוויץ, זכה לקדש שם שמיים ברבים, כאשר גם ערלים ביכרו להעלות על נס את ההתנהגות המופתית של אנשי 'חיים לילד' והקבוצה, וזאת כאשר ברקע תלונות על קבוצות יהודים אשר לא הקפידו על שמירת הניקיון הסביבתי בערי שוויץ.

בעקבות הסערה שנוצרה, בחר מנכ"ל מלון פוסט בשוויץ להפנות מכתב לראש עיריית דאבוס, בו הציג לו את פניה היפות של התיירות מישראל.

במכתב שכתב מנכ"ל מלון פוסט בפרפן שוויץ, הוא לא חוסך במילים על מנת להביע את קורת רוחו מההתנהלות המופתית. "אנו מכירים את קבוצת 'חיים לילד' ואת הרב ראובן סקלר זה כבר כמעט 20 שנה" כתב רנה פגלי מנכ"ל המלון לראש עיריית דאבוס "אף פעם לא היו לנו בעיות. הארגון הוא מושלם והמנהלים בראשות הרב ראובן סקלר, עושים עבודה נפלאה. בתוך הבניין ומסביב שולט הסדר והניקיון. כאן בעיירה פרפן, שדרך אגב נמצאת במרחק של 40 קמ"ש, כלומר שעה מלאה של נסיעת רכב מדאבוס, הקבוצה של "חיים לילד" מתקבלת בברכה!

מלבד השילוט במתחם המלון שלנו, העיריה תולה שלט רחוב ענק "ברוכים הבאים" בשלוש שפות – בגרמנית, אנגלית ובעברית, באמצע כביש ראשי, שמעיד על העבודה הברוכה עם ילדי ה-CF.

אנו מקבלים כאן בברכה את האורחים של הרב סקלר וילדי ה-CF וכבר שמחים לארח אותם שוב כאן בפרפן בשנת 2019".

ארגון 'חיים לילד' זכה גם לשבחים משגריר שוויץ בישראל מר דניאל הוך אשר סיפר כי אף קרא כתבה חיובית בעיתון שוויצרי על הארגון ועל פועלו הברוך.

מחנה הקיץ הבריאותי נערך תחת השגחה רפואית מלאה, ובמהלך המחנה נמשך הטיפול הרפואי בחולים, בידי צוות הרופאים שנלווה למחנה באמצעות 'חיים לילד'. אוויר פסגות הרי שווייץ, הוא האולטימטיבי עבור חולי ריאה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד