י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתעלם מהכוונה להחליפו

דוהר: רוזנטל השיק קמפיין עם לוגו של 'דגל'

אברהם רוזנטל אינו ממתין להכרעה סופית במפלגת האם והחל את קמפיין הבחירות שלו לראשות מועצת קרית-יערים כנציג 'דגל התורה' •  בעקבות הטענות: כוחות רעננים וצעירים יצורפו לרשימתו

רוזנטל בפתיחת קמפיין הבחירות
רוזנטל בפתיחת קמפיין הבחירות

הכריע בעצמו: ראש מועצת קרית-יערים אינו ממתין להכרעה סופית האם ימשיך בתפקידו או שמא יודח לטובת מועמד חיצוני, ופותח את מערכת הבחירות שלו בדרך לקדנציה נוספת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש (ראשון) בשעות הערב המאוחרות, פתח אברהם רוזנטל את מטה הבחירות ואף קיים ישיבת היערכות ראשונה לקראת פתיחת המירוץ בטלז-סטון.

בכך קובע רוזנטל עובדה, כי למרות הנסיונות להחליפו, הוא ישאר בתפקידו ולא יודח כפי שציפו בכירים במפלגת 'דגל התורה'.

פתיחת המטה מגיעה לאחר שרוזנטל נועד עם יושב ראש דגל התורה חבר הכנסת משה גפני שהודיע לו כי דגל עומדת מאחוריו, ולדברי ראש המועצה סוכם בפגישה על הרכבת רשימה חדשה בימים אלו.

בישיבה השתתפו מספר מצומצם של פעילים מרכזיים, בראשות צבי וולקן יו"ר סניף "דגל התורה" בקרית יערים, שקיבל על עצמו את ניהול מטה הבחירות של רוזנטל ושיחד הם אמורים להוביל את הפעילות בחודשים הבאים.

כינוס הפעילים נקבע זמן קצר לאחר קבלת תוצאות סקר מקיף שנשחף ב'בחדרי חרדים', אשר בוצע במשך מספר ימים ביישוב ופולח על ידי מכון הסקרים "אסקריא" בראשות ד"ר גדי און, בו עולה כי ראש המועצה המכהן זוכה לתמיכה רבה ומוביל בפער ניכר על כל יריביו. מהסקר עולה אי שביעות רצון התושבים מהבאת גורם חיצוני לראשות הישוב. בנוסף התברר, כי גם אותו מיעוט אשר טען כי איננו חפץ בהמשך כהונתו, הביע תמיכה במידה והרב רוזנטל יתמודד לצד אנשי עשיה צעירים מתושבי הישוב.

בפתח דבריו הדגיש הרב רוזנטל כי זו הקדנציה האחרונה בה הוא מעמיד את עצמו לתפקיד וכי יפעל למען צירוף כוחות רעננים וצעירים מתושבי המקום למועצה. בנאומו הצהיר כי כבר במהלך הקדנציה ידאג להעביר בצורה מקצועית ומסודרת את המושכות לצעירי התנועה אשר יוכלו להמשיך ולהפריח את הישוב.

רוזנטל המשמש כראש המועצה כמעט מזמן ייסוד היישוב, ביקש להתמקד בקמפיין חיובי ולהדגיש את הישגי המועצה בראשותו בפיתוח המקום, בהבאת ציבור איכותי, תוך שמירה בלתי מתפשרת על איכות החיים ופיתוח התשתיות.

בסיום הישיבה סוכם כי במהלך השבועות הקרובים יעלה רוזנטל לבתיהם של גדולי ישראל, לבקש את ברכת הדרך ולהתברך לקראת השנה החדשה. כמו כן תיעשה עבודת צוות על מנת ללמוד מקרוב את צרכי הקהילות, בקשותיהם ושיבוץ נציגיהם במועצה המקומית.

רוזנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד