ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מאות משתתפים ביריד ההכשרות של מרכז כיוון

האם מקצוע מפעילי רחפנים יכבוש בקרוב את המגזר החרדי? אם לשפוט לפי ההתעניינות ביריד ההכשרות 'ללמוד ולעשות' שערך מרכז כיוון בסוף השבוע נראה שהתשובה חיובית

מאות משתתפים ביריד ההכשרות של מרכז כיוון
צילום: מרכז כיוון

למעלה מ-300 איש השתתפו ביריד הגדול שנערך בסוף השבוע באולמי תמיר בירושלים. ביריד הציגו 19 מכללות, חברות עסקיות וגופים ציבוריים, מגוון גדול של מסלולי הכשרות מקצועיות המותאמים לציבור החרדי. במרכז היריד הוצבו עמדות דיגיטליות לאבחון תעסוקתי קצר וממוקד למשתתפים האירוע.

היריד העניק מידע מפורט, מקצועי ומקיף אודות כל הקורסים, המלגות ואפשרויות ההשתלבות בתעסוקה לאחר ההכשרה. נציגי הגופים שהתארחו ביריד בהם: בית פרוג, הקמפוס הקולינרי, המרכז החרדי להכשרה מקצועית ואחרים ציינו לשבח את ההפקה ואת רמת הנגשת המידע למתעניינים, כך שכל משתתף יקבל את ההחלטה הטובה ביותר אודות מסלול ההכשרה והמקצוע המתאים עבורו.

אבל הדוכן שזכה להתעניינות הרבה ביותר, היה של חברת פלייטק שהציעה קורס מפעילי רחפנים עם אפשרות השמה בסיומו, כן, כן, אותם רחפנים מגביהי עוף שמציתים בכולנו את הדמיון ועשויים להגשים לנו חלומות ילדות.

אלירן אורן מנכ"ל חברת פלייטק, סקר בהרצאתו את תחום הרחפנים המתפתח, את הביקוש הרב בשוק למפעילים מקצועיים ואת רמת המשכורות בענף.

לצד דוכנים נוספים של חברות שמספקות תעסוקה בסביבה טכנולוגית מתקדמת, הוצעו למשתתפים גם קורסים בתחומים תעשייתיים כמו חברת אלומפל מהגדולות והוותיקות בתחום האלומיניום בארץ.

לדברי יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון: "הצלחת האירוע נמדדת לפי הכמות הגבוהה של טפסי ההרשמה לקורסים השונים. המשתתפים יצאו עם כל המידע האפשרי על מגוון ההזדמנויות ומגוון מסלולי הלימוד העומדים בפניהם. היריד הוא עוד אחד משרשרת אירועים ייעודיים שיוזם ועורך מרכז כיוון כדי להנגיש את עולם התעסוקה בהתאמה לציבור החרדי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד