ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הצצה קצרה לאישיות נדירה

אחרי 40 שנה: הרב פירר שובר שתיקה. צפו

הוא כבר בן 64, ועדיין מלא מרץ ואדרנלין לעזור, לסייע ולסדר באמצעות קשריו לחולי עם ישראל מזור ומרפא | כאדם צנוע וענוותן הוא מיעט עד הלום להתראיין, אולם כתב 'כאן 11', הצליח להושיב אותו לכמה דקות מבלי שהפלאפון יצלצל באמצע

אחרי 40 שנה: הרב פירר שובר שתיקה. צפו
הרב פירר בראיון צילום: צילום מסך 'כאן11'

העסקן הרפואי הגדול בישראל, הרב אלימלך פירר שובר שתיקה אחרי 40 שנה ומדבר על הקשרים מאחורי הקלעים עם עולם הרפואה. פירר שממעט להתראיין, מסכם ארבעה עשורים בראיון מיוחד שהעניק לעקיבא וייס ב'כאן 11'.

הרב אברהם אלימלך פירר (64) הוא יועץ רפואי, מקים אגודת 'עזרה למרפא', חתן פרס ישראל לשנת תשנ"ז, שמעולם לא למד רפואה, הפך בעשורים האחרונים לאיש המוביל בתחום בארץ. הוא יצליח לחבר את הרופא המתאים לכל מטופל. כל פרופסור שיקבל טלפון ממנו, יתייצב כמו חייל.

בראיון הקצר הוא נשאל, "איך נוצר האמון בינך לרופאים?".

הרב פירר: "קשה מאוד להסביר ולתאר איזשהו אבולוציה שקרה במשך ככ הרבה שנים לתאר את זה בדקות. זה הקשר התמידי אין לי לזה תשובה חד משמעית לזה איך זה קרה. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שחלק גדול הרופאים עובדים תחת לחץ כבד אז כשמוסיפים עוד לחץ זה מפריע. אבל אם יש להם ערכה לפעילות אז הם אולי מרגישים שותפים לפעילות הזאת".

הכתב עקיבא וייס, הוסיף לשאול, "איך בעצם חסיד בעלזא הגיע לעמדה הבכירה?".

והשיב, "מאוד מפריע לי כשמגדירים את הדבר הזה "הרב פירר סמכות רפואית" הרב פירר לא סמכות רפואית. הרב פירר הוא אדם רגיל שמנסה. אני חושב שכל אדם עם קצת איי קיו שהיה מתמסר לדבר הזה לעזור לשני ללמוד כל מקרה לגופו של עניין וללמוד אותו היה מגיע לאותו רמה לאותה סטטוס".

צפו בכתבתו של עקיבא וייס ששודרה אמש ב'כאן 11':

 

הרב אלימלך פירר עזרא למרפא עקיבא וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד