י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כל אמא היא שפית במטבח

חברת 'מיניליין', היבואנית הרשמית של חברת 'אלקטרולוקס' בישראל, מציעה לכם לקראת החגים הבעל"ט להתחדש בתנורים המתקדמים והחסכוניים של 'אלקטרולוקס', חברת מוצרי החשמל לבית הידועה באיכות מוצריה בכל העולם

כל אמא היא שפית במטבח
צילום: יחץ

עם התנורים המצוינים של 'אלקטרולוקס' תחסכו בזמן ובאנרגיה, תוכלו לאפות 3 תבניות בו זמנית ותקבלו תוצאות אפייה מופלאות. התנורים של 'אלקטרולוקס' אופים באחידות ובדיוק ונותנים תוצאות מעולות גם לכמויות גדולות וממש בקלות.

בין היתרונות הבולטים בתנורי האפייה של 'אלקטרולוקס': בראש ובראשונה היופי קובע - תנור בעל מראה מודרני וקלאסי המעניק טאץ' עיצובי מיוחד למטבח.

קל לתפעול -'Omega Touch' , התנור פרקטי מאד וקל לתפעול בעל כפתורי מגע בהם תקבעו את התכניות ואת של הפונקציות בקלות וביעילות לתוצאות המדויקות ביותר (בדגמים נבחרים).

חוסך בזמן - מאפשר לאפות ולבשל 3 תבניות בו זמנית! תוך דיוק מרבי והשגת תוצאות נהדרות ומושלמות לכל סוגי המאפים, תוצאה זו הבלתי אפשרית לכאורה, מושגת אודות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו למשל מאוורר הטורבו'Ultra Fan Plus' הגורם לפיזור החום בכל התנור בצורה מדויקת, אחידה ומהירה (בדגמים נבחרים).

אופה יותר - שטח תבניות האפייה של תבניות 'אלקטרולוקס' גדול ב 20% יותר מתבנית תנור סטנדרטית, כך מתאפשרת לכם אפייה מרוכזת וחסכונית עוד יותר.

תוצאות דה לוקס - חיישן ''FoodProbe מבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול.

קל לניקוי - 'Pyro Cleaning' לניקוי עצמי פירוליטי ב- 500 מעלות צלסיוס (בדגמים נבחרים).

אומרת הגב' שמחה כהן אמא ל- 8 ילדים, "הפרסומות הבטיחו תוצאות 'דה לוקס' הודות לטכנולוגיות ייחודיות המוטמעות בתנור, ואכן מהניסיון שלי איתו במטבח, התנור אופה את כל סוגי המאפים בצורה איכותית ומדויקת. בין אם מדובר בחלות, עוגות טורט, עוגות בחושות ואפילו בשר ועוף – המנות נאפות בצורה איכותית ללא צורך להפוך את התבניות באמצע, החום מתפשט באופן שווה על כל התבנית והתוצאות 'דה לוקס'."

רכשו עוד היום את התנור המתקדם של 'אקלטרולוקס' ותתחילו ליהנות גם אתם מחוויית אפיה קלה ופשוטה ותתאהבו במטבח שלכם עוד יותר.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד