י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פולמוס אוסלו

מוציאים שם רע על מרן זצ"ל // טור דעה

כואב הלב שיש מי שמסתתר מאחרי גלימתו הטהורה של סבא, מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א וטוען שהוא הצדיק התנגד להסכם אוסלו וראה את הסכנות שבו, ואילו מרן, חלילה, טחו עיניו מלראות | טור דעה מאת נכדו של הגר"ע יוסף זצוק"ל

מוציאים שם רע על מרן זצ"ל // טור דעה
מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל צילום: פלאש 90

צר לי על כך שבימים קדושים אלו, יש מי שעדיין מוציא שם רע על סבי, מרן הרב עובדיה, זכר צדיק וקדוש לברכה, בנסיון להגן על עצמו.

ימים אלו ראויים לחשבון נפש עבור כל יהודי, ודאי לכל מי שהיה שותף בין בשוגג ובין במזיד באסון שהמיט עלינו הסכם אוסלו.

כואב הלב שיש מי שמסתתר מאחרי גלימתו הטהורה של סבא, מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א וטוען שהוא הצדיק התנגד להסכם אוסלו וראה את הסכנות שבו, ואילו מרן, חלילה, טחו עיניו מלראות.

צר לי על כי יש בקרבנו אנשים, שביכרו להאמין לפוליטיקאי, אלוף בתרגילי הישרדות, ולא לקודש הקודשים גאון הדורות, שהבהיר בפה מלא כי לא היה לו יד בדבר הזה.

כבנים של הגאון הרב יעקב יוסף זצ"ל, כואב לנו הלב על רדיפתו באותם ימים, עת השמיע את דעתו - דעת תורה, שאסור לוותר על אף שעל בארץ ישראל.

היום כולם יודעים כי תחזיותיו הקודרות של אבי הרב יעקב יוסף זצ"ל על הסכם אוסלו התבררו כנכונות. למרות ששילם מחיר יקר ברדיפות אישיות מכוערות על רקע התנגדותו להסכמי הדמים, אבא לא חשש מלהביע את דעתו דעת תורה וכך עושה גם אני הקטן בפרט שפוגעים כאן בסבא, באבא ובמורשתם.

כולם יודעים שכשאלי ישי היה בסביבתו של סבי זצ"ל, הרב עובדיה פרסם מכתב נרגש למתיישבי יש"ע בו כתב בפירוש כי פסק הדין שנתן אודות 'שטחים תמורת שלום' אינו תקף כלל וכלל והסכם אוסלו בטל ומבוטל.

גם במקרה של פסק הנוגע לשטחים תמורת שלום בשטח ראינו שעד יום פטירתו הוא הורה לנציגי ש"ס להתנגד לכל ויתור על שטחים. אבי ואני התנגדנו נחרצות להסכמי אוסלו. מי יודע כמה היו יהודים היו בחיים, אם אריה דרעי היה דואג לדפוק על שולחן הממשלה ולהתנגד להסכם. לכל בר דעת לא ברור איך הסכמי האשליה, עם הסכנות הרבות הטמונות בהם כמו מתן אלפי רובים לשוטרים הפלסטינים והבאת אלפי רוצחים מטוניס לתחומי ארץ ישראל, לא גרמו לו לקום ולהזהיר מפני סכנה הנשקפת למיליוני יהודים.

 

- הכותב הוא נכדו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וחבר תנועת 'מאוחדים'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד