י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לימודי תעודה בשנקר – כל היתרונות במסלול אחד

לימודי תעודה הם הפתרון האידאלי עבור מי שמעוניין להרחיב את האופקים, לעבור הסבה או להעמיק את הידע המקצועי, בלי לוותר ולו על יום עבודה אחד

לימודי תעודה בשנקר – כל היתרונות במסלול אחד
צילום: פיקסביי

חוסר זמן הוא אחד הקשיים המשמעותיים ביותר העומדים בפני אדם שעובד במשרה מלאה ומעוניין להירשם ללימודים מקצועיים, אך הצורך להצטרף למסגרת לימודים הוא צורך ממשי והוויתור הוא לא פשוט. זוהי אחת הסיבות בגינה לימודי תעודה הם הפתרון הטוב ביותר עבור כל כך הרבה ישראלים. במכללת "שנקר הנדסאים", מציעים מגוון רחב של מסלולי לימוד המתאימים לאנשים עובדים. בואו לגלות איזה מהם הוא הנכון עבורכם.  

אילו מסלולים ניתן ללמוד ב"שנקר הנדסאים"?

ישנם עשרה מסלולים של לימודי תעודה במכללת “שנקר הנדסאים”:

  • קורס עיצוב פנים
  • קורס עיצוב גרפי יישומי
  • מכינה רב תחומית ללימודי עיצוב ואדריכלות
  • UI/UX קורס עיצוב ואפיון חוויית משתמש
  • הום סטיילינג
  • אמנות עיצוב ושיווק המטבח
  • סדנה לעיצוב נעליים
  • סדנה לעיצוב תאורה
  • סדנה לעיצוב ריהוט
  • קורס ממוני בטיחות

מה הם היתרונות של לימודי תעודה?

ללמוד תוך כדי עבודה - היתרון המרכזי של לימודי תעודה מתבטא בכך שהמסלולים השונים מתאימים גם לאנשים עובדים המעוניינים להמשיך להתפרנס, בלי להחסיר ולו יום עבודה אחד. במכללת "שנקר הנדסאים", מתקיימים לימודי התעודה בין פעם לפעמיים בשבוע לכל היותר ובדרך כלל השיעורים מתקיימים בשעות הערב. לימודי התעודה נמשכים גם מספר חודשים בלבד ובמהלכם ההתמקדות היא בנושאים פרקטיים בלבד, המגיעים ישירות מליבת התחום הנלמד.

חשיפה ממוקדת לתחום חדש - יתרון נוסף נוגע לעובדה שלימודי התעודה מאפשרים לסטודנטים להיחשף לתחום חדש, בלי להתחייב ללימודים מפרכים של מספר שנים. מן הסתם לא תמיד המועמד ללימודים יודע מראש האם התחום שמעניין אותו, אכן מתאים לו באופן אישי. הודות למסגרת הממוקדת, הסטודנט יכול להבין תוך זמן קצר האם הוא נמצא במקום הנכון עבורו ובהתאם לצורך, לגשת ללימודי המשך במסגרות נוספות.

להשתדרג מקצועית במהירות האור - לימודי תעודה מאפשרים לאנשים עובדים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלהם בתחום הרלוונטי למשלח היד שלהם. כך לדוגמה הנדסאי בניין ומהנדסים בתחום ההנדסה האזרחית, יכולים להרחיב באופן משמעותי את ארגז הכלים המקצועי שלהם על ידי הצטרפות לקורס ממוני בטיחות.

תנאי קבלה נוחים – על מנת להתקבל לתואר ראשון יש לעמוד בתנאי קבלה יחסית מחמירים. זאת בהשוואה לתנאים שיש לעמוד בהם על מנת להתקבל ללימודי תעודה. למשל כדי להתקבל ללימודי תעודה בעיצוב גרפי יישומי ב"שנקר הנדסאים", די ב-12 שנות לימוד ובמעבר של ריאיון אישי ועל מנת להתקבל למכינה לעיצוב, די ב-12 שנות לימוד בלבד.

כמה זמן נמשכים לימודי תעודה?

באופן כללי המסלולים השונים ללימודי תעודה לא נמשכים יותר מחודשים ספורים. ישנם כאלו הנמשכים ארבעה חודשים בלבד, במהלכם לומדים הסטודנטים 150 שעות אקדמיות סך הכול וישנם גם קורסים קצרים יותר, הכוללים 80 שעות לימוד סך הכול, הנפרשות על פני ארבעה חודשים.

למרות זאת לפני ההרשמה למסלול כזה או אחר חשוב מאוד לברר מראש מה הוא משך הלימודים ומה היא תדירות המפגשים שכן חלק מהמסלולים מעט יותר אינטנסיביים מאחרים. לדוגמה קורס עיצוב ואפיון חוויית משתמש הוא קורס בן 250 שעות אקדמיות, המתנהל במתכונת של חמש שעות אקדמיות, פעמיים בשבוע.

השורה התחתונה

אם אתם רוצים לרכוש מקצוע חדש, להרחיב את ארגז הכלים בתחום העיסוק שלכם או להיחשף לתחום מקצועי שמעניין אתכם, זה הזמן להתעניין בנוגע לאפשרות של לימודי תעודה – האפשרות המתאימה ביותר לאנשים עובדים שמעוניינים להתפתח ולהשתדרג.     

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד