י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יצירת מופת:

גולת הכותרת של היוקרה הירושלמית במלוא הדרה

הכיסופים מלאי הרגש לירושלים יוצקים נופך והשראה כמו יצירת אמנות מופלאה המאחדת קווים או תווים לשלמות מפעימה, אי אפשר שלא להשתאות מול ההשקעה חסרת התקדים בכל פרט ובכל אבן, הנבנים נדבך על גבי נדבך ויוצרים את אחת מיצירות הפאר הארכיטקטוני המופלאות בירושלים

קרדיט: יח"צ ג'רוזלם אסטייט
קרדיט: יח"צ ג'רוזלם אסטייט

מחזון למציאות. עם התפתחות בניית פרויקט מגורי העלית החדשים ג'רוזלם אסטייטס בשנלר והתקדמות משמעותית בבניית הקומות לגובה, משיקה החברה בימים אלו דירת פאר שטרם נראתה כדוגמתה, לדוגמה. הכיסופים מלאי הרגש לירושלים יוצקים נופך והשראה כמו יצירת אמנות מופלאה המאחדת קווים או תווים לשלמות מפעימה, אי אפשר שלא להשתאות מול ההשקעה חסרת התקדים בכל פרט ובכל אבן, הנבנים נדבך על גבי נדבך ויוצרים את אחת מיצירות הפאר הארכיטקטוני המופלאות בירושלים.

יתרונות פרויקט היוקרה המוביל קנו שם בירושלים ובעולם כולו, ג'רוזלם אסטייטס נושא בחובו הבטחה ליצירת מגורי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר שנבנתה אי פעם בירושלים. אל התכנון הפנומינלי מתווסף המיקום הייחודי והאלמנטים הנדירים המוטמעים בו בכל פרט ופינה בדירה.

לראשונה הולכים ונבנים מגורי יוקרה שטרם נראו כדוגמתם בירושלים, החל מרמת התכנון המדוקדק ועד הביצוע המוקפד למפרט פנים עילי הנבנה בהשקעת מאות אלפי שקלים נוספים בכל דירה.

עד כה הציגה ג'רוזלם אסטייטס את האבן החיצונית היקרה, עבודות המתכת האמנותיות, חלונות פנורמיים ממוסגרים אלומניום מחופה עץ ויתר מפרטי הבנייה המבוצעים ברמה הגבוהה ביותר.

ההדמיות המדהימות שהוצגו על הנייר לפני שנוצקו היסודות, הפכו בשנה וחצי האחרונות לבניינים מפוארים, ובעצם, שום דבר לא ימחיש את ההבטחות ההן מתחילת הדרך -  יותר מהמציאות, בפועל.

ואכן, יחד עם התקדמות העבודות משיקים כעת בג'רוזלם אסטייטס דירה פאר לדוגמה, מושלמת, יפהפייה ויוקרתית, הממחישה את פרטי התכנון של הדירות בג'רוזלם אסטייטס כולל עבודות הגמר, קירות, חלונות, ריצוף, מטבח ועבודות החשמל עד לפרט האחרון. הדירה ממחישה את פרי תכנונם המשותף של משרד האדריכלים המפורסם יהודה פייגין ואמנית עיצוב הפנים שרי גורשטיין, אשר יצרו יחד כיד הכישרון הטובה שלהם, דירות יוקרה מתוכננות היטב מבחוץ ומבפנים בהתאמה לרמת ההביקוש הגבוהה של הדיירים.

בימים אלו בהם עולים לרגל לירושלים, אי אפשר שלא להעלות על המחשבה את היום בו ירושלים כולה תיבנה ותכונן במלוא הדרה. היזמים מדגישים כי ביקור וסיור במקום יתאפשר רק בתיאום עם משרד המכירות של הפרויקט.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד