י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השדרן הוותיק ז'וז'ו אבוטבול מת וחזר לחיים

השדרן הוותיק ז'וז'ו אבוטבול כבר היה בעולם האמת במשך דקות ארוכות, הרופאים קראו לבני המשפחה ואמרו להם כי "צריך להיפרד ממנו", בחסדי שמים גדולים הוא חזר לחיים

השדרן הוותיק ז'וז'ו אבוטבול מת וחזר לחיים
דוברות איחוד הצלה

השדרן הוותיק ז'וז'ו אבוטבול כבר היה בעולם האמת במשך דקות ארוכות, הרופאים קראו לבני המשפחה ואמרו להם כי "צריך להיפרד ממנו", בחסדי שמים גדולים הוא חזר לחיים.

כתבת אתר Ynet אריאלה איילון מפרסמת את הנס של השדרן, הגוף של אבוטבול לא הגיב למכות חשמל ולניסיונות החייאה נוספים, ורק ממש ברגע האחרון אחרון הצוות הרפואי בנס גלוי הצליח להחזירו מהעולם הבא.

בראיון מבית החולים לכתבת אריאלה איילון, מספרים ז'וז'ו ובני משפחתו על הנס הגדול שקרה להם, ועל הרגעים הדרמטיים.

כזכור לפני שבועיים בין ראש השנה ליום כיפור, ז'וז'ו אבוטבול היה במוות קליני. גם נסיונות החייאה שעבר לא הצליחו להחזירו לחיים, ובני משפחתו נקראו להיפרד ממנו, הבת ריקי מספרת ל Ynet "אני התחננתי לרופא בבקשה דוקטור אל תוותר על אבא שלי, תילחם עליו, תתן לו צ'אנס נוסף".

יותר מרבע שעה ניסה הצוות הרפואי להחיות את ז'וז'ו אבוטבול, הצוות נתן יותר מעשר מכות חשמל, אך המכות חשמל לא עזרו, הלב לא הגיב למאמצי ההחייאה, הרופאים כמעט נואשו, אך החליטו לתת צ'אנס נוסף שהביא את אבוטבול חזרה לחיים, ההכרה שבה אל אבוטבול, שמתאושש במחלקת השיקום בבית החולים איכילוב, לאחר שהתאושש קצת , אמר השדרן "הייתי למעשה מת ואפשר לומר שקיבלתי את החיים במתנה".

כצעד ראשון להחלמה, אבוטבול מפסיק לעשן סיגריות, לכתבת אריאלה איילון הוא סיפר, כי הוא עישן ארבע חפיסות סיגריות ביום

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד