י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פגיעה קשה

מחריד: פרץ לדירה, כפת בת 18 ותקף אותה

גבר בן 56 מבית לחם פרץ לדירה במעלה אדומים, הופתע לראות בת 18 וקשר אותה באמצעות חבלים לכיסא, סגר את פיה, תקף אותה ובזז רכוש מהדירה

מחריד: פרץ לדירה, כפת בת 18 ותקף אותה
pixabay

גבר בן 56 מבית לחם פרץ לדירה במעלה אדומים, הופתע לראות בת 18 וקשר אותה באמצעות חבלים לכיסא, סגר את פיה, תקף אותה ובזז רכוש מהדירה. לאחר שעזב היא הזעיקה משטרה והחשוד נעצר כשהרכוש ברשותו.

האירוע המחריד התרחש הבוקר (שלישי) בסמוך לשעה 11:00, אדם פרץ לדירה ברחוב הגלגל במעלה אדומים דרך חלון, כדי לגנוב רכוש. בעת שעלה לקומה השנייה הבחין בצעירה בת 18, תפס אותה בחוזקה, סגר את פיה, וקשר את ידיה ורגליה באמצעות חבלים לכיסא.

הפורץ אף איים על הצעירה באמצעות מזמרה שאחז בידו, שאם תשתולל הוא יפגע בה. לאחר שהחשוד כפת את הצעירה הוא גם תקף אותה.

המזמרה בה איים הפורץ על הצעירה. צילום: דוברות המשטרה

במשך כ-20 דקות הפורץ הסתובב בדירה, אסף חפצים שונים ובהם תכשיטים וכסף - ונמלט מהמקום. הצעירה שהבינה כי הפורץ נמלט, הצליחה להשתחרר מהחבלים התקשרה מיד למוקד 100 של המשטרה וסיפרה על שאירע ומסרה פרטים ותיאור של החשוד.

כוחות רבים של משטרה הוזעקו למקום ופתחו בסריקות נרחבות בעיר ומחוצה לה, על פי התיאור שמסרה הצעירה שלביתה הוא פרץ. תוך זמן קצר אותר החשוד על ידי שוטרי הסיור הרגלי לאחר שהסתתר באחד הרחובות הסמוכים.

החשוד, פלסטיני בן 56 תושב בית לחם נעצר וברשותו נתפס הרכוש הגנוב, המזמרה באמצעותה הוא איים על הצעירה, תעודת זהות של הצעירה ורכוש נוסף שעל פי החשד נגנב ככל הנראה מבתים נוספים. בחקירתו הודה החשוד במעשים ובהמשך יובא לדיון סביב הארכת מעצרו בבית המשפט.

מעלה אדומים פריצה לדירה קשירה תקיפה חמורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד