י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המצוד אחר המחבלים

נתניהו במשחתת: "נחוש למצוא את המחבל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס למרדף אחר המחבלים שביצעו פיגועים בשומרון ואמר, "אנחנו נחושים לפעול נגד הטרור בכל מקום, למצוא את המרצחים, למצוא את המפגעים"

Marc Israel Sellem/POOL
Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה נתניהו ביקר במשחתת האמריקנית בנמל אשדוד, ואמר כי "אנחנו כאן בביקור ראשון מזה 19 שנים של משחתת אמריקנית בנמל אשדוד. יש משמעות לביקור הזה שמסמל את הברית העמוקה בין ישראל לארה"ב. המשחתת פועלת מול הטרור בסוריה, והברית בין ישראל לארה"ב הדוקה בכל כך הרבה תחומים. במיוחד בתחום הביטחוני".

לדברי נתניהו, "אנחנו נחושים לפעול כדי להגן על עצמנו מול ההתבססות האיראנית הצבאית בסוריה ונגד פעילות הגרורות שלה. הנשיא טראמפ נתן תמיכה מלאה למדיניות שלנו והעובדה שהמשחתת הזאת מבקרת כאן היום זה ביטוי לאותה תמיכה אמריקנית". "אני חושב שהמסר הזה נקלט ברחבי המזה"ת, ואני חושב שנקלט אפילו מעבר למזה"ת", הוסיף.

בנאומו התייחס רה"מ לנטרול מנהרת הטרור של חמאס, "אני רוצה לומר דבר נוסף - היום חשפנו מנהרה נוספת, אנחנו בשיטתיות מפרקים את היכולת המנהרתית של חמאס, הם צריכים להבין שלא כדאי לנסות אותנו".

"באשר ליהודה ושומרון - אנחנו נחושים לפעול נגד הטרור בכל מקום, למצוא את המרצחים, למצוא את המפגעים - אנחנו פועלים בכל המרחב - סוריה, עזה ובמקומות רבים אחרים שלא אפרט, בכל הנחישות הדרושה כדי לשמור על ביטחון ישראל", סיים נתניהו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד