י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתום מרדף

נלכד המחבל שדקר חייל מילואים בשומרון

בתום מצוד ארוך, נעצר הלילה באיזור שכם המחבל אשר ביצע את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון | שר הבטחון הגיב, "עבודה מודיעינית ומבצעית יוצאת דופן הביאה ללכידת המחבל"

 נלכד המחבל שדקר חייל מילואים בשומרון
פיגוע דקירה בצומת חטמ״ר שומרון צילום: מאיר עמרני

בתום מצוד ארוך, שנמשך כ-10 שעות, הותר לפרסום כי בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, הימ״מ וצה"ל נעצר הלילה באיזור שכם, המחבל אשר ביצע את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון, בו נפצע חייל צה"ל באורך בינוני.

המחבל, ערבי בן 19, תושב גמאעין שבשומרון, הועבר לחקירה במתקני השב"כ.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, הגיב ללכידת המחבל, "עבודה מודיעינית ומבצעית יוצאת דופן הביאה ללכידת המחבל, שעות אחרי הפיגוע שביצע בכיכר חטמ"ר שומרון. כל האמצעים הללו ורבים נוספים חוזרים להתמקד במשימה העיקרית- ללכוד את הרוצח המתועב מברקן. גם החשבון איתו ייסגר במהרה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ברך את כוחות צה"ל על לכידת המחבל וקורא לגרש את משפחתו "שוחחתי עם מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן וברכתי את כוחות צה"ל על הלכידה המהירה של המחבל. אני דורש לגרש את משפחת המחבל מיהודה ושומרון עוד הלילה".

כזכור, בסמוך לשעה 13:30 הגיע מחבל לצומת המשכית, בין הר ברכה לאיתמר שבשומרון, שלף סכין גדולה ופגע בישראלי. האזרח נפצע באורח בינוני.

חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה יו"ש בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לפצוע כבן 30, והוא נמצא בהכרה, אך סובל מפציעות בפלג גופו העליון. בנוסף טיפלו בצעירה כבת 26 במצב קל, עם פציעה ברגל כתוצאה מנטז ירי לעבר המחבל. הנפגעים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. לפצועה נוספת מהפיגוע מוגדרת במצב קל, עם פגיעה בפלג גוף תחתון.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד