י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עושים חשבון: האם נכון להתמקצע בראיית חשבון?

כמה מילים לרגל פתיחת הסמסטר הראשון של שנת הלימודים החדשה עם פרופ' ירון זליכה – ראש בית הספר לראיית חשבון  בקריה האקדמית אונו, לשעבר החשב הכללי באוצר

קרדיט: יח"צ קריית אונו
קרדיט: יח"צ קריית אונו

למה ללמוד בכלל ראיית חשבון?
ראיית חשבון היא המקצוע המוביל בעולם עסקים, אין עסקה גדולה, מיזוג, רכישה, השקעה, חברה חדשה או חברה ישנה שמאחוריה לא עומדים רואי חשבון ומנווטים אותה להצלחה עסקית. בנוסף, בניגוד לתדמית האפורה של המקצוע בספרות הישנה, ראיית חשבון היא מקצוע מרתק, מקצוע שבו אתה נמצא בחדוות עשיה ובקדמת העשייה בענפים המרתקים ביותר. במקצוע ראיית החשבון ניתן לעבוד בכל ענף, בכל תחום ולעמוד מאחורי ההצלחה העסקית החדשה.

איפה ניתן לעבוד בסיום ההתמחות? והאם עדיין יש צורך ברואי חשבון נוספים?
מאז שייסדתי את החוג לחשבונאות בשנת 1998 בקריה האקדמית אונו, השמנו מאות רואי חשבון בשוק העבודה הישראלי, בתפקידים הבכירים ביותר ובמגוון של ענפים.

כיום, יש ביקוש גדול לרואי חשבון במשק הישראלי . עולם ראיית החשבון משווע למתמחים חדשים ולכן השכר עולה, הביקוש גובר וזהו מקצוע שיכול להבטיח בס"ד הצלחה ועבודה נחשבת!

האם יש יתרונות למגזר החרדי בלימודי ראיית חשבון?
חד משמעית. היתרונות של הסטודנטים החרדים נובעים קודם כל מהכלים שהם קיבלו בישיבה. בשביל ראיית חשבון צריך את יכולת הפלפול. בישיבה זה במילים ופה במספרים אך הפלפול הוא אותו פלפול ודווקא לכן החרדים הם מצטיינים בראיית חשבון ואפילו בפער ניכר לעומת המגזר הכללי.

למה דווקא באונו?
יש לנו את המרצים הכי טובים בארץ ותוכנית מאוד מתקדמת ומקיפה. אבל לא רק. בסופו של דבר הסטודנטים יוצאים עם תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות וכידוע, כדי להיות רואה חשבון צריך גם לעשות שנת השלמה שבסיומה ניגשים ל-2 בחינות מטעם מועצת רואי החשבון. בקריה האקדמית אונו אנחנו מלווים את הסטודנט כמעט עד לשער של הבחינה. לא רק מלמדים את התואר וזהו, אלא מלווים עד לבחינה ממש, ולכן אנחנו כל כך טובים וכל כך מצליחים ואחוזי המעבר אצלנו הם מאוד מאוד גבוהים, ואצל החרדים כאמור, הם אפילו אולטרה-גבוהים"


נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-393-0412 

קריית אונו ירון זליכה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד