י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רואים טוב: קונים כלום ומקבלים מתנה

כולם מכירים את המבצעים הפופולאריים כל כך: קנו רכב וקבלו משהו במתנה, או קנו פיצה וקבלו עוד משהו במתנה • לפעמים אפילו מקבלים החלטה לקנות את המוצר בכסף מלא, אך ורק כדי לקבל את המתנה המובטחת, בניגוד לכל היגיון • זו הסיבה שמבצעים כאלה ממשיכים להתפרסם כל העת

קרדיט: רשת 280
קרדיט: רשת 280

כולם מכירים את המבצעים הפופולאריים כל כך: קנו רכב וקבלו משהו במתנה, או קנו פיצה וקבלו עוד משהו במתנה. לפעמים אפילו מקבלים החלטה לקנות את המוצר בכסף מלא, אך ורק כדי לקבל את המתנה המובטחת, בניגוד לכל היגיון. זו הסיבה שמבצעים כאלה ממשיכים להתפרסם כל העת.

בדרך כלל, רשת משקפיים 280 איננה עורכת מבצעים, ולו בשל העובדה המשמחת שלא ניתן לערוך מבצע על קנייה של מוצר בחינם. רק ברשת 280 ניתן לקנות משקפיים בחינם, בהעברת כרטיס מגנטי של קופת חולים (מאוחדת, מכבי או כללית, בסניפים המתאימים) בלבד, כמובן על פי כללי הזכאות של כל קופה.

על מנת לחדד את המסר, שלא מדובר במבצע שספק אם הוא משתלם ללקוח או לחנות, אלא במשקפיים בחינם ממש - יצאו כעת ברשת 280 בקמפיין מתוחכם ומשעשע. הקמפיין מציג את האפשרות לקנות רכב או פיצה, טבעת יהלום או שוקולד, או לא לקנות דבר, על פי בחירת הלקוחות, ולקבל משקפיים בחינם. אינכם חייבים לנקוט כל פעולה מעבר להבאת כרטיס החבר של קופת החולים לסניף, על מנת לזכות במשקפיים.

רשת 280 מתמידה בהשקעה במגוון עצום של מסגרות, בחינם, על פי כללי הזכאות ובמחירים נוחים במיוחד לכל כיס. בסניפי הרשת תוכלו ליהנות משירותיהם של אופטומטריסטים מורשים מומחים בעלי ניסיון רב, שרמת מקצועיותם מעמידה אותם בשורה הראשונה של תחום האופטומטריה. כחלק מההשקעה חסרת הפשרות תקבלו שירות מצוין מעל ומעבר לכל מה שהכרתם, גם בזמני עומס. כרשת הגדולה ביותר במגזר החרדי רגילים ב-280 להתמודד עם עומס בהצלחה ובכבוד.

קרדיט: רשת 280

אם הנכם חברים בקופת החולים ועונים לתנאי זכאות של קבלת משקפיים - תקבלו משקפיים בחינם. זה לא מבצע, זו הזכאות שלכם. נצלו אותה.

חברי מאוחדת יכולים לנצל את זכאותם בסניפי ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית ואשדוד, חברי מכבי בסניפי בני ברק, ירושלים - נחום 10, בית שמש וביתר עילית, וחברי כללית בסניף ירושלים - כנפי נשרים. הזדרזו, אמנם לא מדובר במבצע מוגבל בזמן, אך חבל שלא תיהנו קודם.

משקפיים מבצעים קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד